Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Nu skrattar mammelmoran åt Din gissning den var ju helt fel. Och ingen fäbod heller.

per
 

Bilagor

  • gammelmora.jpg
    gammelmora.jpg
    19.8 KB · Visningar: 71
Rätt, visar insläppet framför folkparken i Sveg, och Din gissning var fel.

(En vänlig fråga utanför protokollet - tycker Ni att det är fel att lägga in bilder i förväntade svar, ungefär som jag gjort nu ett par gånger??)
 
Men janolof, Din gissning gällande folkparken i Sveg var ju fel. Med bild refererar jag bara till Ditt svar, och med ogiltig biljett avser jag felaktigt svar.

Vad tycker Du om min fråga skriven utanför protokollet? Själv tycker jag att bemötande svar med eventuell bild kan vara berikande.

Umeå är fel.

Nu går vi vidare, några nya förslag?

per
 
Men janolof, Din gissning gällande folkparken i Sveg var ju fel. Med bild refererar jag bara till Ditt svar, och med ogiltig biljett avser jag felaktigt svar.

Vad tycker Du om min fråga skriven utanför protokollet?

Umeå är fel.

Nu går vi vidare, några nya förslag?

per
Du menar alltså att bilden du la in inte var en ledtråd?
Då bör du vara tydlig med att tala om det tycker jag. Nu tolkade jag det som en ledtråd och att det som var fel på min gissning var att jag skrivit Folkets Park och inte Folkparken.
 
Bilden på insläppet i Sveg var ingen ledtråd, och jag skrev att Din gissning var fel.

Kan vi glömma ett missförstånd och gå vidare?

per
 
Och stönig som jag är, återkommer jag med frågan - berikar det forumet om vi lägger in bilder i icke avslutande inlägg, ungefär som då Du gissade på Jamti vilket fick till följd att damen skrattade?

Naturligtvis skall bildinläggandet ske med stor måttlighet!

per
 
Senast ändrad:
Och stönig som jag är, återkommer jag med frågan - berikar det forumet om vi lägger in bilder i icke avslutande inlägg, ungefär som då Du gissade på Jamti vilket fick till följd att damen skrattade?



per

Jag tolkade det som att den skrattande damen befann sig på den plats som vi gissar på, och att det därför är en ledtråd. Och det är OK.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.