Qrisse
Aktiv medlem
Columbia Heights
Washington DC
Nej, det är inte Washington DC heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Columbia Heights
Washington DC
Boston, då?
Per.
Boston är rätt, den röda linjen kallas för övrigt Freedom Trail eftersom den leder förbi alla byggnader som har anknytning med den amerikanska revolutionen.
Det krävdes nästan målfoto för denna, men perstromgren verkar ha varit några sekunder före, så varsågod...
Valetta, Malta?
Första träffen på google-sökning: leyland+majru
http://www.youtube.com/watch?v=avhRaPcjp4s
Malta, Valetta
per
Älvkarleby?
Stämmer bra! Har aldrig stannat till vid den där Dragon Gate, bara kört förbi massvis med gånger.
Din tur.
Tackar! Visst är Dragon Gate ett märkligt projekt? Rätt vågad satsning om man säger... Jag var in där för några år sedan och då fanns det en magnifik koppartavla över Stockholm. Den måste ha kostat en förmögenhet.
Men risk för att verka fantasilös så fortsätter jag med denna bild (Jag befinner mig långt från mitt bildarkiv i både avstånd och tid så jag tager vad jag haver). På vilken plats hittar man denna figur?
Tackar! Visst är Dragon Gate ett märkligt projekt? Rätt vågad satsning om man säger... Jag var in där för några år sedan och då fanns det en magnifik koppartavla över Stockholm. Den måste ha kostat en förmögenhet.
Men risk för att verka fantasilös så fortsätter jag med denna bild (Jag befinner mig långt från mitt bildarkiv i både avstånd och tid så jag tager vad jag haver). På vilken plats hittar man denna figur?
Visst är det Krabi! Var dit och förlängde visumet i veckan.
Målfoto blev det men Marcus var snabbast. Din tur igen!