Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilken är platsen?
- Trådstartare epep
- Start datum
RolandM
Aktiv medlem
Stockholm?
Kungsgatan/Sveavägen?
Rätt. Varsågod tråden är din.
Jan Klerung
Aktiv medlem
Det här skulle ju kunna vara nästan var som helst. Finns det någon ledtråd i bilden?
För att vi ska få någon sorts vägvisning, så gissar jag på att vi ser Östersjön.
För att vi ska få någon sorts vägvisning, så gissar jag på att vi ser Östersjön.
janolof
Aktiv medlem
Det här skulle ju kunna vara nästan var som helst. Finns det någon ledtråd i bilden?
Jo, det är en del av Östersjön.
Falumas
Aktiv medlem
Jo, det är en del av Östersjön.
Hur mycket var klockan när bilden togs?
/Karl
janolof
Aktiv medlem
Ja du, på eftermiddagen någon gång, om jag minns rätt.Hur mycket var klockan när bilden togs?
/Karl
janolof
Aktiv medlem
Dagö?......
Fel sida av vattnet
Jan Klerung
Aktiv medlem
Med så mycket stenar i vattnet gissar jag på utkanten av något av de gotländska raukfälten.
janolof
Aktiv medlem
Med så mycket stenar i vattnet gissar jag på utkanten av något av de gotländska raukfälten.
Finns stenar längre norrut också!
Falumas
Aktiv medlem
Hade också gissat på Gotland och med tanke på skuggor och eftermiddag är det definitivt en östkust. Östkust finns det ju dock rätt mycket norr om Gotland.
Gävle?
/Karl
janolof
Aktiv medlem
Nära nu, men inte Gävle.Hade också gissat på Gotland och med tanke på skuggor och eftermiddag är det definitivt en östkust. Östkust finns det ju dock rätt mycket norr om Gotland.
Gävle?
/Karl
Jan Klerung
Aktiv medlem
Vet vi om det är Sverige? Även på Åland finns det ju östkust. Jag chansar lite obestämt på Åland. Åland består ju av många öar.
Falumas
Aktiv medlem
Falumas
Aktiv medlem
Gävle är fortfarande närmast. Och det är inte alltid så här folktomt.
Öregrund?
/Karl
Jan Klerung
Aktiv medlem
Gävle är fortfarande närmast. Och det är inte alltid så här folktomt.
En av badplatserna ut vid Bönan?