Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Mera framgnuggat.
Ett visst släktskap finns med någon av mina andra bilder som visats på FS.
Man skulle kunna tro att många hör ovanligt bra här.
 

Bilagor

  • sized_ledtrad2.JPG
    sized_ledtrad2.JPG
    79.3 KB · Visningar: 118
Senast ändrad:
Med tanke på din ledtråd: Höringen?

Fast när jag tänker efter så är ju detta raka motsatsen till att höra bra (hör ingen)!
 
Det eller Auto Union Deutschland Ingolstadt. ;)

August Horch startade verksamheten men blev tvingad bort frân sitt företag. Dâ startade han ett nytt och lekte med sitt namn som ju betyder hör eller lyssna pâ tyska.
"audire" Blev Audi och nâgra âr senare ingick det i Auto Union.

Men det är ju historia, nu väntar vi ju med spänning pâ nästa bild.
 
Men det är ju historia, nu väntar vi ju med spänning pâ nästa bild.

Attans! Ja, inte för att jag gissade rätt utan för att er väntan på nästa bild blev onödigt lång. Får ju inga meddelanden om nya inlägg i denna tråd, så jag var ute en sväng och fotade...
Dock inte denna bild :D
 

Bilagor

  • gissebild40.jpg
    gissebild40.jpg
    68 KB · Visningar: 103
Här var det stiltje. För dem som just nu googlar för fullt kan jag meddela att den avbildade gården nog förmodligen inte är särskilt känd, det är inte den jag söker namnet på. Tyckte bara att det var en fin miljö när jag tryckte av.
Men herrgården (?) ligger på en ort som kan beskrivas som ett fotografiskt Mekka.
 
Du, det var ett långskott som satt alldeles perfekt. Vårgårda är det. Grattis!
Husen som jag fotat kan man säga finns bakom Doggyfabriken, sett från E20, eller på höger sida av 42:an om man kör söderut.

Varsågod att fortsätta!
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.