Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vilken är platsen?
- Trådstartare epep
- Start datum
KGS
Aktiv medlem
Ante J skrev:
Fast Münchenbryggeriets skorstenat ser ut så där förståss....
Right on spot! Münchenbryggeriet it is o jag som trodde det skulle ta åtminstone någon dag o ett antal skummande ledtrådar innan det kom fram... imponerad!
Tråden är din!
Ante J
Aktiv medlem
Lite fusk är väl att jag har varit reseledare för Fritidsresor och att vi hade huvudkontor på Münchenbryggeriet då för tretton år sedan...HDFS) (KGS skrev:
Right on spot! Münchenbryggeriet it is o jag som trodde det skulle ta åtminstone någon dag o ett antal skummande ledtrådar innan det kom fram... imponerad!
Tråden är din!
återkommer med bild så fort jag kan...
Ante J
Aktiv medlem
Nej, norr om Orust.janolof skrev:
Ska vi gissa någonstans vid Orust?
Ante J
Aktiv medlem
Nej, inte det heller.tannler skrev:
Smådalarö
janolof
Aktiv medlem
Ante J skrev:
Nej, norr om Orust.
Upp mot strömstad, då?
Ante J
Aktiv medlem
Om jag säger för mycket så tror jag att det blir tråkigt enkelt så jag säger bara: längre norrut.janolof skrev:
Upp mot strömstad, då?
Ante J
Aktiv medlem
Nej.Snufkin skrev:
Tällberg?
Jag bodde här 2003-04. Då besökte Mick Jagger platsen (men jag såg honom inte).
Däremot såg jag Mauro Scocco och det är väl inte fy skam det heller?
Ante J
Aktiv medlem
Om ni har hört talas om de nyligen debatterade erotiska teckningarna av Anders Zorn så kan jag berätta att på denna plats överlämnade Zorn en bunt sådana teckningar till en anna konstnär vars hustru, också hon konstnär, blev så rasande när hon fick syn på dem att hon kastade in dem i öppna spisen.
Detta måste vara snudd på svenskt rekord i lång mening???
Undrar hur mycket värdet, med dagens mått sett, som gick upp i rök i den spisen vid det tillfället...
Detta måste vara snudd på svenskt rekord i lång mening???
Undrar hur mycket värdet, med dagens mått sett, som gick upp i rök i den spisen vid det tillfället...