Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
janolof skrev:
Mombasa ligger väl också där i trakterna.
Inte bara i trakterna, utan prcis där jag var. Det finns tydligen en hel del indier där, liksom en hel del araber.

Nu får Jan-Olof visa oss någon spännande plats.

---/Thomas
 

Bilagor

  • four.jpg
    four.jpg
    22.3 KB · Visningar: 126
Ja, en plats är det. Men så slår mig tanken att "Fan, det skulle kunna vara Bryssel, och Europaparlamentet".
 
Grattis, med kyrkor är det svårt att hemlighålla något. Hade den inte gått på den bilden så hade det avslöjats här...
 

Bilagor

  • dsc_1767.jpg
    dsc_1767.jpg
    30.3 KB · Visningar: 134
JörgenEriksson skrev:
Grattis, med kyrkor är det svårt att hemlighålla något. Hade den inte gått på den bilden så hade det avslöjats här...

Ja, där har vi ju klocktornet på Teknis också.

...drar mig tillbaka för att leta bild...
 
Ser ut som Salas skyline, med fjärrvärmeverk, silon och Norrby kyrka från höger till vänster. (Fast jag har inte riktigt begripit än var du stod.)
 
Kijana skrev:
Ser ut som Salas skyline, med fjärrvärmeverk, silon och Norrby kyrka från höger till vänster. (Fast jag har inte riktigt begripit än var du stod.)

Rätt förstås!

Här stod jag, fast lite längre till höger, en bit in på åkern.
 

Bilagor

  • 0705080013.jpg
    0705080013.jpg
    26.4 KB · Visningar: 132
Hmmm, naturligtvis menade jag att det var Norrby kyrka till höger, och fjärrvärmeverket till vänster.

Får se vem som fattar galoppen här?
 

Bilagor

  • gissebild29.jpg
    gissebild29.jpg
    75.8 KB · Visningar: 132
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.