Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Väst om Ouarzazate skulle det vara. ..

Och det säger du nu... ;)

Få se vad jag kan åstadkomma i kväll, om ingen kommer före.

JAAAAA!!!!!

Det var väl inte så svårt...
:D

Kul väg, det där. Vi hyrde en Fiat Uno som min själ inte drog mer än 0,4 l/ml, trots lutningen och gasglad fru. Man undrar ju vad de har i soppan i det där landet..

Trägen vinner ;) Och det var roligt, så länge det varade, eller kanske att det varade så länge...

Var har då dessa personer samlats (och varför kan man ju undra)?

Bilagor

• giss.jpg
    giss.jpg
    46.7 KB · Visningar: 99
Det där är din sommarstuga, och det är din son och hans högskolepolare som firar att insparken är slut och alla överlevt..

;)

Piet skrev:
Det där är din sommarstuga, och det är din son och hans högskolepolare som firar att insparken är slut och alla överlevt..

;)

Fel, fel, fel, rätt(överlevt).

Möjligen har du också tänkt rätt när det gäller land. Det är svårt att veta, för jag har ingen sommarstuga.

åkej..
Vi är i vilket fall i Sverige, jag skulle gissa på Götaland eller möjligen Svealand. Säg Södermanland, kanske?

Tror dom befinner sig vid Films kyrka, och ska hålla en mässa över analog teknik där de tillber fader Ansel Adams.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar