Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jodå, helt korrekt.

Några hundra meter norrut ligger Scandinavian Photos butik.

Din tur att lägga ut en bild, Mattias.
 
Det är ju alltid lätt när man vet vart platsen ligger! :)

Nu blir det till att gissa/veta vad detta slott heter och ligger...
 

Bilagor

  • 08_slott_fs.jpg
    08_slott_fs.jpg
    56.9 KB · Visningar: 483
Har nu svullat i mig en natt-macka till... :/
Är ju ganska säker på att det är Tullgarn...
Men någon annan får lägga upp en ny bild... kör i vind...


Mvh
 
Ajfan... jag som aldrig ens varit i Falkenberg. Här kommer i alla fall en bild. Hoppas på snabbt rätt svar, eftersom jag sitter på jobbet (Schhhh!) och i princip är på väg till ett hem för tillfället utan uppkoppling.
 

Bilagor

  • pict0221sv.jpg
    pict0221sv.jpg
    52.3 KB · Visningar: 485
Måste åka nu... Kollar om nån gissat rätt i morgon bitti. Tröttnar ni på att vänta så kan ju nån annan lägga in en bild!
Ha de!
//Anders
 
Har jag blockerat tråden? Var det för svårt? Trodde att nån skulle kunna svara genom att,som jag gjorde med Falkman, kolla profilen och där bland mina bilder hitta just denna bild som är tagen i Västerås. Gatan mitt emot busstationen.

Varsågod, nästa!

//Anders
 
Fundering 1: SÅÅÅÅ bråttom var det väl inte. Om jag får önska något om tråden (som jag tycker mycket om) är att man har lite mer is i magen och väntar på rätt svar liiite längre innan man ger upp... Inte alla är här inne hela dagarna.

Fundering 2: tt återföra tråden till urspungsidén med platser enbart i Sverige kanske är svårt nu?
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.