Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vi Pentaxianer får hjälpa varandra..
- Trådstartare Termik
- Start datum
quarc
Aktiv medlem
Såg att även fotokungen har sänkt K-5 till 7290 nu. Kunde inte låta bli att köpa
//Linus
Hmm, undrar om jag kan motivera en tredje K-5 Det är löjligt lite pengar för den kameran.
Pippo
Aktiv medlem
Hmm, undrar om jag kan motivera en tredje K-5 Det är löjligt lite pengar för den kameran.
Tja, varför inte? En i vänsternäven, en i höger och en runt halsen.
VisualD
Aktiv medlem
Wow, oslagbart pris!Pentax K5 för 4990 med kitobjektivet, MediaMarkt Bäckebol Göteborg.
Fanns lite annat smått och gott kraftigt prissänkt, dock ej Pentaxgrejer,
jido
Aktiv medlem
Hej, kära Pentaxianer
Jag är på väg att byta system och har lagt ut ett gäng fina gluggar på annons här på fs. Da21, FA 31 och FA 43 samt K-5 med batterigrepp och lite annat lull-lull.
Hör av er om det är något som lockar. Jag saknar dem redan, men behöver tyvärr gå ner i vikt på min utrustning pga dålig rygg.
Jag är på väg att byta system och har lagt ut ett gäng fina gluggar på annons här på fs. Da21, FA 31 och FA 43 samt K-5 med batterigrepp och lite annat lull-lull.
Hör av er om det är något som lockar. Jag saknar dem redan, men behöver tyvärr gå ner i vikt på min utrustning pga dålig rygg.
jido
Aktiv medlem
Vad blir det istället? Det var ju inga tunga objektiv eller jättekamera precis.
- Nej, verkligen inte. Men i jämförelse med en X-pro 1 väger den faktiskt dubbelt så mycket. Ironiskt, iom att jag alltid trakaserat mina Nikonpolare för deras mammutgrejer.
VisualD
Aktiv medlem
Det verkar vara en kul kamera så lycka till! Lurar på att ta över något av dina övergivna grejer.- Nej, verkligen inte. Men i jämförelse med en X-pro 1 väger den faktiskt dubbelt så mycket. Ironiskt, iom att jag alltid trakaserat mina Nikonpolare för deras mammutgrejer.
jido
Aktiv medlem
Det verkar vara en kul kamera så lycka till! Lurar på att ta över något av dina övergivna grejer.
Ja, varsågod, Andreas. Av de tre gluggarna är det bara da21 jag börjat nöta färgen av. Men då har det näst intill suttit på kamerahuset sedan 2007
VisualD
Aktiv medlem
Någon annan som har råd och tålamod att göra ett superklipp? Såg att folk beställde för fullt på Pentaxforums.com och fixade ett ex jag med, under begagnatpris från Amazon! http://www.amazon.co.uk/gp/product/...eative=6738&linkCode=ur2&smid=A3P5ROKL5A1OLE&
anersimyra
Aktiv medlem
det sket sig
Fan !! det går inte att skapa ett konto. Min E-postadress blir inte "godkänd", får väl fortsätta med den manuella 300/4, om ingen vill köpa den förståss ?, he, he.Någon annan som har råd och tålamod att göra ett superklipp? Såg att folk beställde för fullt på Pentaxforums.com och fixade ett ex jag med, under begagnatpris från Amazon! http://www.amazon.co.uk/gp/product/...eative=6738&linkCode=ur2&smid=A3P5ROKL5A1OLE&
Pentax K-7
Avslutat medlemskap
Tack för tipset. Har funderat på det objektivet ett tag och med det priset kunde jag inte låta bli. Det krävs dock lite tålamod som du skrev. Lite märkligt dock att priset blev c:a 610 GBP exl frakt när det på sidan stod 584 GBP. Hur som helst är det ett riktigt bra prisNågon annan som har råd och tålamod att göra ett superklipp? Såg att folk beställde för fullt på Pentaxforums.com och fixade ett ex jag med, under begagnatpris från Amazon! http://www.amazon.co.uk/gp/product/...eative=6738&linkCode=ur2&smid=A3P5ROKL5A1OLE&
VisualD
Aktiv medlem
Samma sak här, men jag brydde mig inte riktigt för det priset.Tack för tipset. Har funderat på det objektivet ett tag och med det priset kunde jag inte låta bli. Det krävs dock lite tålamod som du skrev. Lite märkligt dock att priset blev c:a 610 GBP exl frakt när det på sidan stod 584 GBP. Hur som helst är det ett riktigt bra pris