Pentax K-7
Avslutat medlemskap
Nej, det förstår jagSamma sak här, men jag brydde mig inte riktigt för det priset.![]()
Man kanske skulle börja hålla koll på Amazon dagligen, vem vet det kanske kommer att bli samma rabatt på DA*60-250?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det förstår jagSamma sak här, men jag brydde mig inte riktigt för det priset.![]()
Se det positiva. Nu är du redo att slå till nästa gång Amazon rear ut något.Typiskt !!, i dag kunde jag skapa ett konto. Men nu kostar den nästan 1000:-
Hej alla.
Jag ska sälja min K7:a. Kan man få fram antalet exponeringar som gjorts ? Är sista siffrorna i filnummreringen antalet exponeringar ? Jag tycker inte det stämmer.
Mvh Anders.
Funkade perfekt. Nästan "spöklikt"För mig är filnumreringen inte ens nära. Ladda ner PhotoMe tycker jag är smidigast annars så finns denna länk: http://www.pentaxforums.com/pages/check-shutter-count-exif.html
Någon annan som har råd och tålamod att göra ett superklipp? Såg att folk beställde för fullt på Pentaxforums.com och fixade ett ex jag med, under begagnatpris från Amazon! http://www.amazon.co.uk/gp/product/...eative=6738&linkCode=ur2&smid=A3P5ROKL5A1OLE&
Den låg på £585 när jag köpte.987pund plus frakt är väl inte särskilt billigt? Vad var det jag missade?
Det har reserverats 6674 kr på kontot som jag använde till betalningen, tror inte att jag har köpt något annat med det kortet så DA*300 kostade 6674 kr inkl frakt. Känns som ett rätt bra prisHur mycket fick ni ge till slut i SEK inkl frakt? När jag kollade detta igår kväll hade priset gått upp till +900 GBP så jag antar att jag var för långsam.![]()
Samma här!Det har reserverats 6674 kr på kontot som jag använde till betalningen, tror inte att jag har köpt något annat med det kortet så DA*300 kostade 6674 kr inkl frakt. Känns som ett rätt bra pris![]()
Ungefär samma pris some den kommande 560mm. Den som har pengarna får överväga ljusstyrka (och en legendar) gentemot WR, vikt och AF.
Nu har slutpriset för DA*300 kommit på kontoutdraget och det blev 6690 kr, vet inte riktigt vad det beror på att det ändrades men det beror förmodligen på valutakursen.Samma här!
Så orättvist! Mitt är kvar i Belgien.Då har jag hämtat DA*300 från posten. Tack VisualD, hade du inte tipsat om det här på Fotosidan hade jag missat den här chansen.