Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Varför kan jag inte lägga i pool?

Produkter
(logga in för att koppla)

Yve

Aktiv medlem
Varför kan jag inte lägga ut en bild i poolen, vilda djur och fåglar ,trots att jag kommenterat flera bilder nu? Det kommer bara upp en ruta där det står att jag fått 108 kommentarer och att jag gett 108 kommentarer på bilder . Sen står det att jag måste kommentera fler bilder för att få lägga ut, det har jag gjort men det spelar ingen roll, det står fortfarande " 108 bilder" och jag får inte lägga ut i poolen.
Mvh Yvonne

Jag skulle tro att det är så att du måste kommentera en till bild innan du kan lägga in din bild.

Om de har en 1:1 regel betyder det ju att du först måste kommentera en bild, sen kan du lägga in en bild.

Om du då har kommenterat 108 bilder, och lagt in 108 bilder så blir det 0 i din "kommentarspott", du borde ha gett minst 109 kommentarer för att få lägga in din 109:e bild.

// Richard

Kommentarer

Jag skulle tro att det är så att du måste kommentera en till bild innan du kan lägga in din bild.

Om de har en 1:1 regel betyder det ju att du först måste kommentera en bild, sen kan du lägga in en bild.

Om du då har kommenterat 108 bilder, och lagt in 108 bilder så blir det 0 i din "kommentarspott", du borde ha gett minst 109 kommentarer för att få lägga in din 109:e bild.

// Richard

Jo det förstod jag, men det hjälpte inte. Jag kommenterade många bilder extra, men det stod fortfarande att jag kommenterat 108,så något fel var det. Idag har det funkat.
Mvh Yvonne

Obs att det bara är kommentarer i samma pool som man vill lägga in i som räknas. Kan det vara så i detta fall att du kommenterat på andra bilder?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar