Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Varför flickor viker ut sig. Kanal 5 21.55.
- Trådstartare mipert
- Start datum
Ja Gud, jag tål inte såna här program...och på Femman...Men ska försöka komma ihåg att kolla ändå.mipert skrev:
Fråga Olle handlar om tjejer som ser ett utvik i tidningar som något viktigt.
Kod 4674609
Snälla, låt det vara ett bra program...
(Jag blir alltid arg över sådana här program.)
mipert
Aktiv medlem
Jag tror det kommer bli så här:
En tjej är med och berättar om hur hon ångrar sitt utvik, det blev jobbigt för henne och hon är inte längre tillsammans med sin kille från den tiden.
En tjej (som satsar på en sångkarriär) berättar om att det är bara en kul grej och man måste synas nuförtiden för att få ett skivkontrakt. Självklart ställer hon bara upp på sådant som är snyggt och konstnärligt.
En fotograf med gula sunnisar berättar om att han alltid bara fotograferar sådant som känns OK för tjejerna och ”det är inget fel med vackra bilder på vackra tjejer”.
Publikfrågorna:
”Skulle du vilja att din egen dotter ställer upp på sådant här” och ”vad säger din kille”?
”Hur känns det att visa tuttarna för hela svenska folket”?
Naturligtvis får man inte veta någonting nytt eller intressant och inte förstår man vad som gör att en del tycker det är viktigt att posera stelt i tidningar med glättat papper mot rosa bakgrund.
Tror ni jag får rätt???
En tjej är med och berättar om hur hon ångrar sitt utvik, det blev jobbigt för henne och hon är inte längre tillsammans med sin kille från den tiden.
En tjej (som satsar på en sångkarriär) berättar om att det är bara en kul grej och man måste synas nuförtiden för att få ett skivkontrakt. Självklart ställer hon bara upp på sådant som är snyggt och konstnärligt.
En fotograf med gula sunnisar berättar om att han alltid bara fotograferar sådant som känns OK för tjejerna och ”det är inget fel med vackra bilder på vackra tjejer”.
Publikfrågorna:
”Skulle du vilja att din egen dotter ställer upp på sådant här” och ”vad säger din kille”?
”Hur känns det att visa tuttarna för hela svenska folket”?
Naturligtvis får man inte veta någonting nytt eller intressant och inte förstår man vad som gör att en del tycker det är viktigt att posera stelt i tidningar med glättat papper mot rosa bakgrund.
Tror ni jag får rätt???
Kanske får se lite fräna studiosmipert skrev:
Naturligtvis får man inte veta någonting nytt eller intressant
Eller nån snubbe med en digitalkompakt som plåtar en bikinibrud i en källare mot en knöglig bakgrund till nån nätagentur.
mipert
Aktiv medlem
Calle S skrev:
Kanske får se lite fräna studios..
Det kan löna sig att se de däringa sommartorp/trädgårdsprogrammen på TV.
För några veckor sedan zappade jag in mitt i ett program och man såg en fotograf säga ”hejdå” till den kvinnliga programledaren innan han stack på en veckas jobb.
Hans balkong skulle göras om så den inte såg så rörig och belamrad ut med växter.
Jag blev avundsjuk, hans studio var i en stor lägenhet med massa stora rum och från hans (stora)terassbalkong såg man ut över Stockholm stad. Kan det ha varit Östermalm?
Zepofan
Aktiv medlem
mipert skrev:
Tror ni jag får rätt??? [/B]
Tänker inte sätta mot....förmodligen har du alldeles rätt.
fjalstal
Aktiv medlem
mipert skrev:
Jag kan erbjuda en titt på min studio ifall du nöjer dig med en utan någon som helst fränhet.
Men öh, va. De va ju inte så mycket Playboy Mansion direkt. Kör du men gula solglasögon åtminstone, Mikael?
Biber
Aktiv medlem
Givet.mipert skrev:
Tror ni jag får rätt???
mipert
Aktiv medlem
På Aftonbladet fanns lite intressant läsning.
http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,492961,00.html
http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,492961,00.html