Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad sägs om att ta en runda i Göteborg i helgen 6-7/1

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag skall försöka till samlingen kl 10.

Per: Man skall aldrig fotografera soluppgång bara solnedgång, man kan döpa om bilderna efteråt, på så sätt får man sovmorgon :)
 
Per Persson skrev:
Oooooooooh, vad har jag gjort? Betyder detta att jag lovat vara uppe före gryningen i morgon?
Men OK, enligt danskarna (dmi.dk) så skall det i alla fall inte regna i morgon bitti. Hoppas det kommer nån liten solstrimma också.
8.30 på Järntorget då.

Just det.. du får allt stå där på Järntorget kl 08.30..

Jag skall klockan och försöka vara där i tid
 
rogerale skrev:
Jag skall försöka till samlingen kl 10.

Per: Man skall aldrig fotografera soluppgång bara solnedgång, man kan döpa om bilderna efteråt, på så sätt får man sovmorgon :)

eller också vara uppe till solen går upp... det är också en variant
 
Sådär hemkommen från en fotomorgon i Haga och uppe på Skansen Kronan..

Lite trött är man allt.. och trappstegen upp till Skansen Kronan fick mig nog att inse att det här borde man kanske göra varje dag.. för att få upp flåset..

Trevligt var det.. och vid snabbkollen så jodå.. bilder blev det också :)
 
Jaha, då var man hemma efter en väldigt trevlig dag. Lite bilder blev det i alla fall.
Och väääldigt många suddiga duvor...
Här kommer några av dagens skörd.
 

Bilagor

  • duva.jpg
    duva.jpg
    68.1 KB · Visningar: 116
Snygga bilder Hampus!

Kunde tyvärr inte följa med den här gången en vad sägs om en runda nästa helg? Patade med Stefan Isaksson för några veckor sen och han rekommenderade Hummerviken som ligger på Öckerö. Någon som är på att dra dit nästa helg? (Drar igång en tråd om några är på.) Gå in på eniro och sök på öckerö, hummerviken om ni vill se vart det ligger.

/Fabian
 
Hummerviken...
det ligger inte långt från där jag bor.
Då kan kanske till och med jag orka masa mig till en träff :)

Bra idé.

Jag får hålla utkik efter den tråden då!

/Catarina
 
Fabian Fogelberg skrev:
Snygga bilder Hampus!

Kunde tyvärr inte följa med den här gången en vad sägs om en runda nästa helg? Patade med Stefan Isaksson för några veckor sen och han rekommenderade Hummerviken som ligger på Öckerö. Någon som är på att dra dit nästa helg? (Drar igång en tråd om några är på.) Gå in på eniro och sök på öckerö, hummerviken om ni vill se vart det ligger.

/Fabian

När du lägger upp en ny tråd.. kan du inte hänvisa till den här också
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.