Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Det skall bli sjukt spännande att se allas toppbilder som bara ligger och väntar. :) Jag tror inte jag får ihop ett bidrag till alla kategorier, men de flesta skall nog vara ok.

jag har sett dom :) vi har fortfarande några eftersläntrare så jag hoppas dom får in sina bilder innan lördagen har tagit slut...

kan bara säga att jag är förbluffad över resultatet av bilderna... även om det lallades runt en hel del och grillades korv och sovs hela tiden så tog ni tävligen seriöst och levererar riktigt bra bilder med tanke på förutsättningarna :)! ni har satt ribban högt inför en ev framtida tävling

Kalle_B skrev:
jag har sett dom :) vi har fortfarande några eftersläntrare så jag hoppas dom får in sina bilder innan lördagen har tagit slut...

kan bara säga att jag är förbluffad över resultatet av bilderna... även om det lallades runt en hel del och grillades korv och sovs hela tiden så tog ni tävligen seriöst och levererar riktigt bra bilder med tanke på förutsättningarna :)! ni har satt ribban högt inför en ev framtida tävling

vadå.. sovs hela tiden???

Agnetha "sjusovaren" Lundberg, det är du det.

maken till en person som sover länge och snarkar får man leta efter ! haha konstigt att du fick in något biddrag överhuvud taget ;)

Kalle_B skrev:
Agnetha "sjusovaren" Lundberg, det är du det.

maken till en person som sover länge och snarkar får man leta efter ! haha konstigt att du fick in något biddrag överhuvud taget ;)

Har du några bildbevis på när jag sov? ;-)

Annar tror jag dig inte.. jag minns inte att jag sov.. och om jag mot för modan hade gjort det.. minns jag definitivt inte att jag hörde att jag snarkade :)

Jag gratulerar till vad det verkar ha varit både rolig och givande. Eloge åt dig Bexelius som har lagt ner så mycket arbete på att arrangera.

/Jan som inte var med

Hur i fasiken vet jag att jag har sparat bilden i sRGB?
Kör ju med Adobe RGB när jag fotar.

Sparas bilden om till sRGB när man väljer "Save for web" i PS?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar