Denvitaharen
Aktiv medlem
Ellix skrev:
Okej, jag kan inte låta bli. Det här måste vara den sällsynta kuddanden, den saknar huvud och fötter, förflyttar sig roterande på vattenytan.
Säker på att det inte var en sten? ;P
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ellix skrev:
Okej, jag kan inte låta bli. Det här måste vara den sällsynta kuddanden, den saknar huvud och fötter, förflyttar sig roterande på vattenytan.
Konstig sort...Ellix skrev:
Ziesta skrev:
Jag tror att det var ett flygande tefat kamoflerat till fågel..
Kalle_B skrev:
jag har sett dom vi har fortfarande några eftersläntrare så jag hoppas dom får in sina bilder innan lördagen har tagit slut...
kan bara säga att jag är förbluffad över resultatet av bilderna... även om det lallades runt en hel del och grillades korv och sovs hela tiden så tog ni tävligen seriöst och levererar riktigt bra bilder med tanke på förutsättningarna ! ni har satt ribban högt inför en ev framtida tävling
Kalle_B skrev:
Agnetha "sjusovaren" Lundberg, det är du det.
maken till en person som sover länge och snarkar får man leta efter ! haha konstigt att du fick in något biddrag överhuvud taget
d-play skrev:
Jag har dammsugit genom Kalles server i hopp om att han råkat lägga ut bilderna av misstag.
Det hade han inte.