Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Apropå bilder.. en kompis fick se min framfart i flumeride.. och blev mäkta förvånad hur jag vågade åka med min kamera..

men jag svarade bara helt glatt

vadå.. den är ju vädertätad..

Nikon you know :)

Hon är Canonägare.. stackarn ;-)

m.bucht skrev:
Posta på bara, men inga kränkande bilder det vet du ;-)

uhm. om jag ska vara ärlig så... uhm. sov jag då. Faktiskt. Helt ärligt.

Det enda jag har sett av det hela var att det låg en massa burkar utanför någons tält *host* och en trött man i det stora tältet.

Gersemi skrev:
Apropå bilder.. en kompis fick se min framfart i flumeride.. och blev mäkta förvånad hur jag vågade åka med min kamera..

men jag svarade bara helt glatt

vadå.. den är ju vädertätad..

Nikon you know :)

Hon är Canonägare.. stackarn ;-)

Menar du denna? Hi hi hi

Bilagor

• agnetha-åker-båt.jpg
    agnetha-åker-båt.jpg
    96.6 KB · Visningar: 110
såja *stryker medhårs* jag menar det verkligen.. det var ju jäääätte bra arbete! :)

Men den där med youghurtflaskan var ju seriöst så bra att jag trodde ju att han åkte på riktigt.. :/

Kalle_B skrev:
såja *stryker medhårs* jag menar det verkligen.. det var ju jäääätte bra arbete! :)

Men den där med youghurtflaskan var ju seriöst så bra att jag trodde ju att han åkte på riktigt.. :/

Tack så mycket Kalle sa han och torkade tåren i ögat ;-)

Kalle_B skrev:

Ameeeen...
Fattade du inte att det var fejk?? *skrapar med foten*
Det såg jag med en gång. *harkel*
(Förstod inte det förrän nu, fy vad bra gjort!)

och här har ni beviset varför elden brann så bra hela natten.. bättre bränsle får man leta efter... länge

Bilagor

• flaska.jpg
    flaska.jpg
    64.3 KB · Visningar: 127
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar