Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Jaha!

Hmmmm... har jag nu tagit alla bilderna till alla kategorier, måste fundera lite till ;-)

Bilagor

• fundersam.jpg
    fundersam.jpg
    31.7 KB · Visningar: 470
Men också en eller är det två eller är det en tvåhövdad tro?? Kanadagås.. gäss skall det föreställa iallafall

Bilagor

• gås.jpg
    gås.jpg
    34.6 KB · Visningar: 393
Kalle_B skrev:
imorgon är det fredag, ska vi ta oss en till 24h? ;)

Jaaaaa!!!!

Hmmm.. kunde du inte sagt det lite tidigare förresten.. har ju precis burit upp sovsäcken från bilen.. där den legat och rullat runt snart en vecka...

Fast det är klart.. den hade jag ju inte så mycket användning av förra helgen.. så klarar mig nog utan den den här gången också ;-)

det värsta är att enligt nyheterna så ska det dra in en rikgtig högtrycksperiod över södra sverige nu! upp mot 25 grader och bara sol.. man blir ju bitter

Fast jag kanske skall va tyst.. jag skall ju på mitt andra kiropraktorbesök imorgon.. och laga sviterna i ryggen efter förra helgen.. hmm....

Gersemi skrev:
Fast jag kanske skall va tyst.. jag skall ju på mitt andra kiropraktorbesök imorgon.. och laga sviterna i ryggen efter förra helgen.. hmm....
Usch då, hoppas det går bra.
Själv ska jag hämta mitt nya "foto-objekt" i morgon. Sheltien Allan ska komma hem! Satan vad jag längtar.

sista dagen för att ge mig tävlingsbilderna är på lördag, så söndag är bilderna uppe... kommer dock alla bilder in innan dess så kan ajg ju lägga upp dom tidigare. dock så fattas det en hel del...

Kalle_B skrev:
sista dagen för att ge mig tävlingsbilderna är på lördag, så söndag är bilderna uppe... kommer dock alla bilder in innan dess så kan ajg ju lägga upp dom tidigare. dock så fattas det en hel del...

Innan 00:00 på lördag? (sista inlämningen alltså.)

Okej, jag kan inte låta bli. Det här måste vara den sällsynta kuddanden, den saknar huvud och fötter, förflyttar sig roterande på vattenytan.

Bilagor

• kuddand?.jpg
    kuddand?.jpg
    60.8 KB · Visningar: 180
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar