Nikonetha
Aktiv medlem
Poteta skrev:
Jag kan hämta dig och tältet Fabian, kommer med en skåpbil. Har även släpkärra om det inte skulle räcka. ;-)
just det.. till veden och kräftorna..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Poteta skrev:
Jag kan hämta dig och tältet Fabian, kommer med en skåpbil. Har även släpkärra om det inte skulle räcka. ;-)
Kalle_B skrev:
mja... hämtmat är ju ett alternativt.. men känns inte värst vildmarksaktigt.. men jag ska nog leta efter ett vildsvin o avliva med mina händer o sedan grilla över öppen eld
Jepp, det stämmer Jörgen. Glömde säga att den inte har något golv.Poteta skrev:
En liten undran, är det samma tält som man hade i lumpen? Själva skorstenen på kaminen funkar som mittstolpe i tältet? I så fall behöver man antagligen någon sorts liggunderlag, eftersom de tälten inte har något golv.
Det skulle nog funka men jag som allergiker borde nog inte lägga mig på en sån.Poteta skrev:
Vänta, nu kom jag på något!
Kompisens farsa driver en bondgård, jag kan säkert fixa en sån där bal med hö. Kan det funka tro?
Fast det är ju bara att ta med sig liggunderlag om man har, så kan man använda den när man plåtar makro också. Har man inte så kan man köpa billiga liggunderlag på typ ÖB.Poteta skrev:
Hehe, tänkte inte på det... Jaja, vi hittar säkert på nån lösning. =)