Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Poteta
Aktiv medlem
Ajaj, nu har jag fått problem... För mycket pengar... (jaja, nästan sant iaf...)
Kalle, hjälp mig nu, du som är Canonist. Problemet ser du här:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=63428&perpage=15&pagenumber=2
Svara gärna i den tråden om du vill, ursäkta att jag "kapar" tråden här men jag känner mig alldeles kônstig och kan inte somna för alla tankar...
Kalle, hjälp mig nu, du som är Canonist. Problemet ser du här:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=63428&perpage=15&pagenumber=2
Svara gärna i den tråden om du vill, ursäkta att jag "kapar" tråden här men jag känner mig alldeles kônstig och kan inte somna för alla tankar...
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
tält då?? eller tänker du våldgästa en annans tält?
Tält??.. Vem sjutton behöver tält.. jag inhandlade en sovsäck som skall klara ner till
-5 grader.. så tänkte lägga mig som en liten snarkande vakthund utanför era andras tält
Så det så...
Kalle_B
Aktiv medlem
Gersemi skrev:
Tält??.. Vem sjutton behöver tält.. jag inhandlade en sovsäck som skall klara ner till
-5 grader.. så tänkte lägga mig som en liten snarkande vakthund utanför era andras tält
Så det så...
Haha.. känns som om jag kommer snubbla över en vakthund några gånger under natten... haha.. *sätter på mig mockasinerna* när jag går ut och kastar vatten
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
Haha.. känns som om jag kommer snubbla över en vakthund några gånger under natten... haha.. *sätter på mig mockasinerna* när jag går ut och kastar vatten
näähää du.. som kapten för den här helgen så är det du som vaktar elden så inte den slocknar och ser till så ingen smiter ner till bebodda trakter.. så glöm att du kan ligga och sova...
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
vad blev det för sovsäck då? Lundhags? fjällräven? skadu provsova i den inatt?
Jag vet faktiskt inte.. sovsäck och liggunderlag för totalt 250:- dom hade utförsälning på allt sådant på RUSTA.. så jag klippte till.. men premiären får bli uppe i Delsjön.. där går gränsen.. jag skall inte rulla ut grejerna här i lägenheten och leka kampingliv
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Kan bara säga att nu är vi garanterade ett tält för 15 pers (militärt räknat...) och så kan jag ta med ett 5-manna som vi har hemma.Kalle_B skrev:
tält då?? eller tänker du våldgästa en annans tält?
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
Då har vi täckt tältbehovet! Bra gjort Fabian. Skas bli kul o se dig åka med det på spårvagnen och sedan gå upp för hela backen.. mooaahhaaa
Ha, ha.. då slipper jag leka vakthund.. för jag lär väl få plats inne i ett av dom tälten..
... och Fabian.. jag hade gärna hämtat dig med tältet.. men.. och här kommer ett stort men.. det lär inte få plats i bilen.. en Mini Cooper är ju inte så stor
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Du, det tältet går typ precis in i en bil så jag får bli skjutsad av mina föräldrar.Kalle_B skrev:
Då har vi täckt tältbehovet! Bra gjort Fabian. Skas bli kul o se dig åka med det på spårvagnen och sedan gå upp för hela backen.. mooaahhaaa
Kalle_B
Aktiv medlem
Fabian Fogelberg skrev:
Du, det tältet går typ precis in i en bil så jag får bli skjutsad av mina föräldrar.
nono det är fusk! ta spårvagnen nu.
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
näe.. det är inga problem.. många grabbar har gjort lumpen.. och tält resning är nog någonting vi alla kommer ihåg bäst. Inte särskilt invecklat, men kräver några mannar. Frågan är om vi ska orka ha kaminen igång...
Jag har bara försökt resa tält två ggr.. totalkatastrof bägge gångerna.. jag fepplade bort alla pinnarna.. men minns första gången då hade jag med mig fler pinnar hem än när jag satte upp det.. hmm.. konstigt