Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Äntligen...

Alla Ni som är 100% säkra att ni kommer, skriv KLAR efter ert namn! så kan vi se antalet som är klara och hur många som är intresserade så att vi vet vilka vi ska tjöta på och ev muta!

1. Kalle Bexelius - KLAR
2. Agnetha Lundberg - KLAR
3. Jörgen Stjernström - KLAR
4. Janne Bernhardsson - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
7. Perter Stjernström - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
9. Mattias Thorstensson - KLAR
10. Jens Molander ?
11. Hampus Lundgren ?
12. Anders Bolin ?
13. Rikard Weiler ?
14. Fabian Fogelberg ?
15. Niklas Eriksson ?
16. Lasse Lundgren ?
17. Janne Myhre ?
18. Johanna Almgren ?
19.
20.

Hallå där!

Bara för att jag inte vet till 100% att jag kan komma ännu, så vill jag åtminstone se mitt namn med ett litet "?" efter, på listen! ;)

Alla Ni som är 100% säkra att ni kommer, skriv KLAR efter ert namn! så kan vi se antalet som är klara och hur många som är intresserade så att vi vet vilka vi ska tjöta på och ev muta!

1. Kalle Bexelius - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
10. Jens Molander ?
11. Hampus Lundgren ?
12. Anders Bolin ?
13. Rikard Weiler ?
14. Fabian Fogelberg ?
15. Niklas Eriksson ?
16. Lasse Lundgren ?
17. Janne Myhre ?
18. Johanna Almgren ?
19. Annette Wendel ?
20.

1. Kalle Bexelius - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
10. Jens Molander ?
11. Hampus Lundgren ?
12. Anders Bolin ?
13. Rikard Weiler - KLAR
14. Fabian Fogelberg ?
15. Niklas Eriksson ?
16. Lasse Lundgren ?
17. Janne Myhre ?
18. Johanna Almgren ?
19. Annette Wendel ?
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Hepp hepp!

Det här kommer bli riktigt häftigt! Grymt bra initiativ Kalle, blev inte dåligt avundsjuk när jag läste om tävlingen de hade i Stockholm, hade tom. tankar på att åka dit. Men nu behöver jag inte tänka på det mer... Ser verkligen fram emot ett heldygn med foto, funderar ibland på att ge mig ut ett längre tag men det blir aldrig riktigt av, då behövs det en spark som denna!

Det pratades om att ta med vatten tidigare i tråden och jag vet inte om det skrivits nåt mer men jag spelar ibland fotboll i Skatås och där finns iaf en kran man kan fixa vatten ur. (Kan inte garantera den är öppen men den finns utomhus och den har funkat de gånger jag har varit där i sommar) Nu är det väl bra att ha med en del vatten men det kanske underlättar så man slipper konka med 200 liter eller åka in till stan och fixa... Skatås ligger ju inte speciellt långt bort...

japp vi kan åka till skatås o hämta vatten om det kniper... annars bor Agnetha nära och hon har lova at göra 200 liter hallonsaft som står i hennes kylskåp! :)

Sorry Anette :) Jag visste itne ens att du var intresserad... Men se till skriv ett klar bakom ditt namn nu så blir jag glad :)

Kalle_B skrev:
japp vi kan åka till skatås o hämta vatten om det kniper... annars bor Agnetha nära och hon har lova at göra 200 liter hallonsaft som står i hennes kylskåp! :)

Sorry Anette :) Jag visste itne ens att du var intresserad... Men se till skriv ett klar bakom ditt namn nu så blir jag glad :)

Ha,.. nu ljuger du Kalle.. tror inte att du skall kunna sitta här och hitta på saker när jag jobbar.. man kan väl tjuvsurfa på arbetstid ;-)

Det är nälmigen inte hallonsaft.. jag sa vinbärssaft.. och 250 lit...

Annars har GBG:s ridhus nära också där vi säkert kan hämta vatten.. Vattnet är nog det minsta problemet :)

Jaha, då skriver jag väl klar på mig en gång till då. Skumt att det försvann.

1. Kalle Bexelius - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
10. Jens Molander ?
11. Hampus Lundgren ?
12. Anders Bolin ?
13. Rikard Weiler - KLAR
14. Fabian Fogelberg ?
15. Niklas Eriksson - KLAR
16. Lasse Lundgren ?
17. Janne Myhre ?
18. Johanna Almgren ?
19. Annette Wendel ?
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

OBS! Kopiera alltid med texten nedan

1. Kalle Bexelius - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
10. Rikard Weiler - KLAR
11. Hampus Lundgren ?
12. Anders Bolin ?
13. Jens Molander ?
14. Fabian Fogelberg ?
15. Niklas Eriksson ?
16. Lasse Lundgren ?
17. Janne Myhre ?
18. Johanna Almgren ?
19. Annette Wendel ?
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Japp då blev Rikard uppflyttad till dom "KLARA".
Anette blev uppskriven till "?" :)

Alla som har "?" skriv upp er på "KLARA" listan så fort som möjligt

1. Kalle Bexelius - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
10. Rikard Weiler - KLAR
11. Niklas Eriksson - KLAR
12. Anders Bolin ?
13. Jens Molander ?
14. Fabian Fogelberg ?
15. Hampus Lundgren ?
16. Lasse Lundgren ?
17. Janne Myhre ?
18. Johanna Almgren ?
19. Annette Wendel ?
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Sorry Niklas, Troligtvis jagsom misasde dig där... men nu är du eppe bland oss "KLARA" :))

Jag kan ju skriva upp mig med frågetecken iallafall... :)

Vad händer om det blir spöregn?

Agneta, du som har koll på området.. (borde jag väl också ha som bor vid Härlanda..) hur är snabbaste vägen från spårvagnen till mötesplatsen?
------

1. Kalle Bexelius - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
10. Rikard Weiler - KLAR
11. Niklas Eriksson - KLAR
12. Anders Bolin ?
13. Jens Molander ?
14. Fabian Fogelberg ?
15. Hampus Lundgren ?
16. Lasse Lundgren ?
17. Janne Myhre ?
18. Johanna Almgren ?
19. Annette Wendel ?
20. Theresia Höglund ?
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Vid regn eller risk för anant dåligt väder så ställs allting in såvida inte en mycket klar majoritet vill att vi fortgår... rent teoretiskt är et ju bara o klä sig vettigt... tält tål ju vatten såvida man inte komemr med leksakstält med "hus" tryck på väggarna och pinnar av ärtrör som man hadde när man var liten...

Men det är ju inte lika roligt att vara ute om det spöregnar.

Alla som itne har tillgång till bil får åka bil från hållplatsen.. lite omänskligt att låta folket vandra upp för backen...

Teresia, snabbaste vägen från spårvagnshålpplatsen och upp till badet.. är att gå Töpelsgatan upp, förbri Tennisbanorna, ridhuset, koloniområdet.. och så är man framme..

Men förhoppningsvis skall väl ingen behöva gå upp, utan vi som har bil plockar upp er spårvagnsåkare nere vid hållplatsen som heter just Töpelsgatan. Spårvagnen man åker med är 5:an

Senast ändrad:
Agnetha, skicka över den mailadressn du använder just denna sekund. Jag komemr skicka en karta till dig. markera men en liten "dot" där vi ska vara, så att vi pratar om samma plats.. sedan kan jag lägga ut kartan på min tempsida

min mail är [email protected]

Kalle_B skrev:
Agnetha, skicka över den mailadressn du använder just denna sekund. Jag komemr skicka en karta till dig. markera men en liten "dot" där vi ska vara, så att vi pratar om samma plats.. sedan kan jag lägga ut kartan på min tempsida

min mail är [email protected]

Jag klarade inte av att dutta på kartan.. men har försökt beskriva var jag menar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar