Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Grönbeck skrev:
Inte för att jag egentligen har med det att göra eftersom jag tyvärr inte kan delta själv, men är det bara jag som endast ser fem bilder på den länken? Ingen pdf med mer info?

/Bengt, som är sjukligt sugen på att komma försent till sitt eget bröllop...

Hi, hi.. nu vet jag.. ett av dom hemliga uppdragen är att fota nåns bröllop

Alla Ni som är 100% säkra att ni kommer, skriv KLAR efter ert namn! så kan vi se antalet som är klara och hur många som är intresserade så att vi vet vilka vi ska tjöta på och ev muta!

1. Kalle Bexelius - KLAR
2. Agnetha Lundberg - KLAR
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson - KLAR
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström - KLAR
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson - KLAR
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht - KLAR
15. Janne Myhre
16. Johanna Almgren
17. Johan Weinö - KLAR
18. Peter Stjernström -KLAR
19. Håkan Schött - KLAR
20.

1. Kalle Bexelius - KLAR
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson - KLAR
5. Jens Molander
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht - KLAR
15. Janne Myhre
16. Johanna Almgren
17. Johan Weinö - KLAR
19. Håkan Schött - KLAR
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.

Kalle_B skrev:
Kenneth, är lite nyfiken bara, har du en digitalkamera men vill köra analogt eller kör du enabrt Analogt?

Analogt eller digitalt? Vet inte. Om man har en stor låda med en svart duk baktill som jag sätter huvudet under - är det digitalt då?

Allvarligt talat, så har jag ingen digitalkamera eftersom jag vill köra analogt. Planerar dock köra med en EOS 1N och eventuellt någon mer kamera i väskan.

var länge sedan jag körde med film senast...
hur många rullar budgeterar du med? vad kommer du köra för ASA ?

Få se nu, det är 13 (?) uppdrag/bilder som ska klaras av. En rulle innehåller 36 bilder...

Nja, riktigt så snobbig tänker jag inte vara. Tror ändå att jag klarar mig med 2x36 med ISO 400, eventuellt 3.

Nu har det kört ihop sig. Min tränare vill att jag ska vara ledare på ett bordtennisläger mellan 1-3 september så det är tyvärr inte 100%:it att jag kan hänga med, det är därför jag inte skrivit KLAR på listan än, så nu är det erat ord mot hans.
Kom igen, övertala mig!!!!!

öhh... trodde inte det behövdes övertalning!!

Vi snackar årets fototävling i Göteborg, troligtvis i hela Sverige! Eftersom många fotografer hänger på fotosidan och ingen av dessa har någon stor fototävling på gång så ärdetta sveriges största Fototävling! Sug på den, Sveriges största fototävling!

Du får den unika chansen och möjligheten att få träffa många andra likasinnade människor i olika åldrar och av olika kön. Du har möjligheten till tufft och ensligt vildmarksliv där endast dom starka överhuvudtaget kan överleva.

Kamratskapen och dom starka banden vi hyser till varandra är viktiga element som gör att vi komemr uthärda och överleva.

Under dom bistra förhållanderna föds ett klimat som gör att bilderna vi kommer skapa får en sådan kvalitet att alla mödor känns väl värda ansträgningarna. Möjligheten till otroliga vildmarks motiv i kombination av smaken från vinstchecken gör att även den mest garvade fotografen får fragma i munnen. Tänk dig kunna segla in på Scandinavian photo med ett presentkort på långt över 1000 svenska riksdaler! Bara peka på allt du vill ha till din kamera.

Vänner för livet kommer knytas, vänner som kommer hjälpa dig i vått och torrt tills döden skiljer oss åt! Men visst, vill du peka finger åt din familj så gör det. Vill du sparka på oss så gör det. Vill du håna oss så gör det.

Jaha, så ska man få skuldkänslor också.
Jag måste säga att du är väldig bra på att argumentera Kalle.
Men frukta icke, troligtvis blir det så att jag kommer med men jag får vänta lite med att skriva upp mig på den bindande listan.

1. Kalle Bexelius - KLAR
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht - KLAR
15. Janne Myhre
16. Johanna Almgren
17. Johan Weinö - KLAR
19. Håkan Schött - KLAR
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.

Känner dessvärre att jag måste dra mig ur.

Alla Ni som är 100% säkra att ni kommer, skriv KLAR efter ert namn! så kan vi se antalet som är klara och hur många som är intresserade så att vi vet vilka vi ska tjöta på och ev muta!

1. Kalle Bexelius - KLAR
3. Jörgen Stjernström - KLAR
4. Janne Bernhardsson - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
7. Perter Stjernström - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
9. Mattias Thorstensson ?
10. Jens Molander ?
11. Hampus Lundgren ?
12. Anders Bolin ?