Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
men Gaaaaaah!! jaja.. jag gör om kartan!
Det är nog smart, för tror det är den vägen som går förbi Polisrytteriet, och kanske inte smart att köa om den inte är allmän väg då ;-)
Nikonetha
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
Uppdaterat.
He, he, bara för att, så kollade jag in vägen.. och den är tillåten att köra på.. men inte i någon bra kondition.. det var guppie, guppie den lilla biten jag testade
Kalle_B
Aktiv medlem
Undrar om det är någon som kan bidra med lite torr ved?
Finns säket massa döda vedbitar i skogen, men på höstens början ärde säkert blött och tråkigt och svårt att tända eld med... så om någon har ved som man kan starta upp med tills man får en bra bädd som grund så vore det toppen.
Jag kan nog sno med mig lite så man kommer igång, men om någon annan kunde ta med sig också så vore et toppen.. vi ska trots allt vara ute i skogen ett tag...
Finns säket massa döda vedbitar i skogen, men på höstens början ärde säkert blött och tråkigt och svårt att tända eld med... så om någon har ved som man kan starta upp med tills man får en bra bädd som grund så vore det toppen.
Jag kan nog sno med mig lite så man kommer igång, men om någon annan kunde ta med sig också så vore et toppen.. vi ska trots allt vara ute i skogen ett tag...
Nikonetha
Aktiv medlem
Poteta skrev:
My god, är det försent att dra sig ur!?
Vet inte om jag vill vara med om det förekommer såna bjässar i sjön.
Lugn.. det är säkert bara Kalle som vill skrämma dig lite.. jag kan smita upp lite tidigare och hälla lite lugnande medel i sjön.. så odjuret sussar snällt i ett dygn
Kalle_B
Aktiv medlem
Poteta skrev:
Min bror eldar i kamin hemma, jag har själv hjälpt honom med att hugga och såga ved så vi kan ta med flera säckar om det skulle behövas.
Flera säckar ?! ja visst vil ldu så får du.. men ajg tror vi klarar oss med mindre ...
Finns ju massor i skogen.. men svårt att starta med blöta pinnar ...
Först nu du såg det?!? den täcker ju halva sjön ju!!
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Någon som har IR-filter? Ta med isåfall, vill testa på min kamera.
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Jodå, jag vet men jag är bara 90% säker på att jag kan komma, men håll ut för i slutet av veckan kommer ett KLAR.Kalle_B skrev:
Du kan ju börja med o skriva up pdig som KLAR på listan!
Ang IR filter så har jag också funderat å IR.. har dock inget... så om någon har så ta med ett
Craps
Aktiv medlem
Tyvärr så jobbar jag typiskt nog så blir inget för mig ev åker jag förbi och kollar så ni inte slåss ;-)
-------
OBS! Kopiera alltid med texten nedan
Alla Ni som är 100% säkra att ni kommer, skriv KLAR efter ert namn! så kan vi se antalet som är klara och hur många som är intresserade så att vi vet vilka vi ska tjöta på och ev muta!
1. Kalle Bexelius - KLAR
2. Agnetha Lundberg - KLAR
3. Jörgen Stjernström - KLAR
4. Janne Bernhardsson - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
7. Perter Stjernström - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
9. Mattias Thorstensson - KLAR
10. Rikard Weiler - KLAR
11. Niklas Eriksson - KLAR
12. Jens Molander ?
13. Fabian Fogelberg ?
14. Hampus Lundgren ?
15. Lasse Lundgren ?
16. Janne Myhre ?
17. Johanna Almgren ?
18. Annette Wendel ?
19. Theresia Höglund ?
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
-------
OBS! Kopiera alltid med texten nedan
Alla Ni som är 100% säkra att ni kommer, skriv KLAR efter ert namn! så kan vi se antalet som är klara och hur många som är intresserade så att vi vet vilka vi ska tjöta på och ev muta!
1. Kalle Bexelius - KLAR
2. Agnetha Lundberg - KLAR
3. Jörgen Stjernström - KLAR
4. Janne Bernhardsson - KLAR
5. Mattias Bucht - KLAR
6. Johan Weinö - KLAR
7. Perter Stjernström - KLAR
8. Håkan Schött - KLAR
9. Mattias Thorstensson - KLAR
10. Rikard Weiler - KLAR
11. Niklas Eriksson - KLAR
12. Jens Molander ?
13. Fabian Fogelberg ?
14. Hampus Lundgren ?
15. Lasse Lundgren ?
16. Janne Myhre ?
17. Johanna Almgren ?
18. Annette Wendel ?
19. Theresia Höglund ?
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Nikonetha
Aktiv medlem
Tänk, jag fick inbjudan till en stor kräftskiva som går av stapeln i Stockholm 2/9 idag, och vad gjorde jag.. jo svarade med att skicka över den här länken, så min kompis förstod precis varför jag inte kommer..
För som sagt, vad är en kräftskiva, med goda kräftor, lite klart i glaset, några öl, goda drinkar... sång, glam och dans.. mot.....
24 tim i Delsjöområdet, iklädd oömma kläder, sova i tält, snubbla över stock o sten för att lyckas utföras Kalles små uppdrag, kanske slåss med stora Delsjöodjuret..kanske frysa i sovsäck på natten, ligga obekvämt på ett liggunderlag på hård mark...
jooo nada.. så valet var lätt..
För som sagt, vad är en kräftskiva, med goda kräftor, lite klart i glaset, några öl, goda drinkar... sång, glam och dans.. mot.....
24 tim i Delsjöområdet, iklädd oömma kläder, sova i tält, snubbla över stock o sten för att lyckas utföras Kalles små uppdrag, kanske slåss med stora Delsjöodjuret..kanske frysa i sovsäck på natten, ligga obekvämt på ett liggunderlag på hård mark...
jooo nada.. så valet var lätt..
Nikonetha
Aktiv medlem
Poteta skrev:
Inga problem, min bror och jag kan ta med några säckar kokta kräftor och ett par backar vin. =P
Några säckar ved, några säckar kokta kräftor.. och ett par backar vin.. tur man har VR på ett av objektiven ;-)
Sen så.. ni måste ha en stoooooor bil
m.bucht
Aktiv medlem
Poteta skrev:
Inga problem, min bror och jag kan ta med några säckar kokta kräftor och ett par backar vin. =P
Detta tycker jag verkar vara en kul idé, vi skiter i korven och sätter klorna i ett par goa kräftor under en gran istället!
Korkar upp vinet och sätter på "stabben" ;-)
//Mattias
Nikonetha
Aktiv medlem
m.bucht skrev:
Detta tycker jag verkar vara en kul idé, vi skiter i korven och sätter klorna i ett par goa kräftor under en gran istället!
Korkar upp vinet och sätter på "stabben" ;-)
//Mattias
Så tvingar vi Kalle att förlägga alla hemliga uppdrag inom en radie av max 500 m från baslägret (don't drink and drive) och så skall det nog bli kreativer bilder och VR får jobba på högtryck ;-)