Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Johan Weinö (JAVA) skrev:
OBS! Alla Ni som är 100% säkra att ni kommer, skriv KLAR efter ert namn! så kan vi se antalet som är klara och hur många som är intresserade så att vi vet vilka vi ska tjöta på och ev muta!

1. Kalle Bexelius - KLAR
2. Agnetha Lundberg - KLAR
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström - KLAR
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson - KLAR
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht - KLAR
15. Janne Myhre
16. Johanna Almgren
17. Johan Weinö - KLAR
18. Peter Stjernström -KLAR
19. Håkan Schött - KLAR
20.

hehe..jag såg att du köpt en D200 :) ja vi får vär hoppas att du får sakerna inna.. men det är ju 3 veckor kvar.. så et ska nog lösa sig :)

Så typiskt, gifter mig 2:e september och har blivit lovad mycket stryk om jag kommer försent (har en tendens att vara ute i sista stund...). Så hur gärna jag än vill, för det här verkar skitkul, kan jag tyvärr inte komma eftersom jag inte hinner tillbaka till Trollhättan till 13:30... :)

...orkar inte läsa hela men måste ändå fråga eftersom hjag är sjukligt nyiken...vart ska ni och när?

OBS! Alla Ni som är 100% säkra att ni kommer, skriv KLAR efter ert namn! så kan vi se antalet som är klara och hur många som är intresserade så att vi vet vilka vi ska tjöta på och ev muta!
1/9 2006 start, 18:00-19:00
Plats: ?
Hur kommer man dit?
Vilket nummer om du är vilse?

1. Kalle Bexelius - KLAR
2. Agnetha Lundberg - KLAR
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström - KLAR
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11. Janne Bernhardsson - KLAR
12. Niklas Eriksson
13. Lasse Lundgren
14. Mattias Bucht - KLAR
15. Janne Myhre
16. Johanna Almgren
17. Johan Weinö - KLAR
18. Peter Stjernström -KLAR
19. Håkan Schött - KLAR
20.

En liten upprättning till OBS-texten kanske.

Gip skrev:
...orkar inte läsa hela men måste ändå fråga eftersom hjag är sjukligt nyiken...vart ska ni och när?

Det är 1-2/9 och vi kommer hålla till i Delsjöområdet med basläger runt badplatsen.

Gill, jag tror om du går tillbaka bara några av dom sista sidorna att du hittar en länk till en mer detaljerad fil som Kalle har på sin hemsida.

nja.. det var ju inte så bra.. men det var ett tidigare facit.. :/

Några grejer kommer inte vara med av dom hemliga.. är bara en sak där egentligen som komemr vara med... men det var klantigt.. visste inte att jag had facit kvar på dom där gammla uppdragen... men ok,, minst 1 av dom där kommer vi ha.. men jag kanske ändrar det nu också :)

Jaja misstag gör vi ibland :)

men nu ser ni vilken nivå uppdragen har i alla fall :) inget snigelslemm äeller liknande :)

Vi börjar bli endel deltagare också :) ser bra ut detta...

Nej, jag har visst en kräftskiva inplanerad den 2:a inne i landet, som jag dessutom skall hålla i. Men jag håller på att förhandla med de-som-bestämmer om det går att rucka på den.

hehe, pdf, filen ligger nere just nu, kommer väl ligga uppe snart igen, några personer var tvugna att kunna se några bilder ;)

men jag skall lägga in det där dokumentet här i forumet istället.. gjordedet innan men då blev det lite fel :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar