Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??
- Trådstartare Kalle_B
- Start datum
Kalle_B
Aktiv medlem
Thomas, din observation är helt korrekt. Jag kan stava ganska bra faktiskt, men jag skriver ohyggligt fort på ett tangentbord och jag tittar inte heller på tangenterna när jag skriver.
Att just "jag" alltid stavas fel beror på min fingerkordination helt enkelt. Ett visst finger vill komma före det andra när jag skriver...
I alla mina inlägg stavar jag riktigt dåligt, men merparten av detta beror som sagt på att det "bara" är ett forum och att jag skriver som en kulspruta.
Men detta inlägg har jag skrivit betydligt långsammare och därför borde det inte vara mycket stavfel
Att just "jag" alltid stavas fel beror på min fingerkordination helt enkelt. Ett visst finger vill komma före det andra när jag skriver...
I alla mina inlägg stavar jag riktigt dåligt, men merparten av detta beror som sagt på att det "bara" är ett forum och att jag skriver som en kulspruta.
Men detta inlägg har jag skrivit betydligt långsammare och därför borde det inte vara mycket stavfel
Nikonetha
Aktiv medlem
Hittills intresseanmälda:
1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9.
Tant ordning vill bara återföra tråden till ursprunget och ge nytillkomna en möjlighet att anmäla sitt intresse
1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9.
Tant ordning vill bara återföra tråden till ursprunget och ge nytillkomna en möjlighet att anmäla sitt intresse
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Klart man är på!
1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11.
Hade faktiskt gått runt och tänkt på att anordna en fototävling i gbg till hösten men nu slipper jag det. Får köra min till våren istället.
Om du inte har lust att göra en sida för bilderna så skulle väl fotosidanledarna kunna fixa en tävlingspool till oss?
1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11.
Hade faktiskt gått runt och tänkt på att anordna en fototävling i gbg till hösten men nu slipper jag det. Får köra min till våren istället.
Om du inte har lust att göra en sida för bilderna så skulle väl fotosidanledarna kunna fixa en tävlingspool till oss?
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Janne kommer nog +lite mer folk får man hoppas.
Har förresten ett femmannatält som jag skulle kunna ta med.
OT: Ska jag uppgradera till silver eller guld? (Har tröttnat på grund...)
Har förresten ett femmannatält som jag skulle kunna ta med.
OT: Ska jag uppgradera till silver eller guld? (Har tröttnat på grund...)
Kalle_B
Aktiv medlem
ja ta med 5 manna tältet.. du kan ju ta med din polar som du tog med till vattenfallet...
ang uppgradering så är det väl bara o fläska på när du endå är på gång... jag funderar dagligen på uppgradering men det slutar där också.. man får ju så mycket gratis så jag orkar aldig ta tummen ur...
ang uppgradering så är det väl bara o fläska på när du endå är på gång... jag funderar dagligen på uppgradering men det slutar där också.. man får ju så mycket gratis så jag orkar aldig ta tummen ur...
Fabian Fogelberg
Aktiv medlem
Han kommer nog med, fast han är nog inte i gbg nu så vi får vänta och se.Kalle_B skrev:
ja ta med 5 manna tältet.. du kan ju ta med din polar som du tog med till vattenfallet...
(har bestämt mig för att uppgradera mig inom några dagar så det blir gjort nån gång.)