ANNONS
Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
jaha.. det var minuter... men då går någons klocka fel.. för det var itne 2 minuter, det kan ajg lova

ok.. lite impad blev jag allt.. eller säg så här.. du är avslöjad sitter standbye fram datorn :)

Tycker jag låter super att man kan var lite flexibel med starttiden.

Kalle......dina "flinka" händer har jag märkt måste gå på accord....JAG har aldrig sett dig stava rätt till JAG.....elller har jga det???

Thomas, din observation är helt korrekt. Jag kan stava ganska bra faktiskt, men jag skriver ohyggligt fort på ett tangentbord och jag tittar inte heller på tangenterna när jag skriver.

Att just "jag" alltid stavas fel beror på min fingerkordination helt enkelt. Ett visst finger vill komma före det andra när jag skriver... :)

I alla mina inlägg stavar jag riktigt dåligt, men merparten av detta beror som sagt på att det "bara" är ett forum och att jag skriver som en kulspruta.

Men detta inlägg har jag skrivit betydligt långsammare och därför borde det inte vara mycket stavfel :)

Naturligtvis inget negativt menat....bara en observation. "fasingen"....nu fick man själv börja tänka lite allvarligt på att inte "producera" några fel själv.
Mvh Thomas

Hittills intresseanmälda:

1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9.

Tant ordning :) vill bara återföra tråden till ursprunget och ge nytillkomna en möjlighet att anmäla sitt intresse :)

Låter kanon detta ju!

1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10.

Du kan nog avvakta lite om du känner att du inte kan bestämma dig :) Men Det är ungefär en månad kvar bara snart så vi får nog börja planera in detta snart...

Klart man är på!

1. Kalle Bexelius
2. Agnetha Lundberg
3. Mattias Thorstensson
4. Kenneth Eriksson
5. Jens Molander
6. Jörgen Stjernström
7. Hampus Lundgren
8. Anders Bolin
9. Rikard Weiler
10. Fabian Fogelberg
11.

Hade faktiskt gått runt och tänkt på att anordna en fototävling i gbg till hösten men nu slipper jag det. ;) Får köra min till våren istället.

Om du inte har lust att göra en sida för bilderna så skulle väl fotosidanledarna kunna fixa en tävlingspool till oss?

hehe jag undrade hur lång tid det skulle ta innan Fabbe skulle skriva på ;) Nu är det Janne av dom gammla trotjänarna jag väntar på..

Janne kommer nog +lite mer folk får man hoppas.

Har förresten ett femmannatält som jag skulle kunna ta med.

OT: Ska jag uppgradera till silver eller guld? (Har tröttnat på grund...)

ja ta med 5 manna tältet.. du kan ju ta med din polar som du tog med till vattenfallet...

ang uppgradering så är det väl bara o fläska på när du endå är på gång... jag funderar dagligen på uppgradering men det slutar där också.. man får ju så mycket gratis så jag orkar aldig ta tummen ur...

Kalle_B skrev:
ja ta med 5 manna tältet.. du kan ju ta med din polar som du tog med till vattenfallet...

ang uppgradering så är det väl bara o fläska på när du endå är på gång... jag funderar dagligen på uppgradering men det slutar där också.. man får ju så mycket gratis så jag orkar aldig ta tummen ur...
Han kommer nog med, fast han är nog inte i gbg nu så vi får vänta och se.

(har bestämt mig för att uppgradera mig inom några dagar så det blir gjort nån gång.)

Jo då jag funderar på att skriva upp mig, MEN jag vill nog veta lite mer om förutsättningarna först med tider o datum m.m Så jag kan planera om det är möjligt att delta

1 sept kl 1800 eller 1900... har det varit sagt ganska länge nu.. ni fick nästan 2 månader att kolla/boka in det datumet...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar