Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
Ellix skrev:
Jag menar, att bli förknippad med gröna kaniner i reklamsammanhang, om inte det ger bestående men, så vad gör det???

Att bli förknippad med gröna kaniner i reklamsammanhang skulle ge mig både klåda, nageltrång och allvarliga bestående men :-/

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotoförbud!

m.bucht skrev:
Glömde denna texten:

Märk mailet med "Fototävling". Kom ihåg att skriva var motivet är taget. Vi kan komma att använda era bilder i vår framtida marknadsföring.

Man kanske skulle maila in ett bidrag ;-)

Du kan ju pröva med din bild på Johan med yoghurten i högsta hugg... Coolare kille i flumeride får man leta efter... :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotoförbud!

wik skrev:
Du kan ju pröva med din bild på Johan med yoghurten i högsta hugg... Coolare kille i flumeride får man leta efter... :)

Ja visst var den bra! Vi kör den en gång till för er som missat den och inte orkar leta er bakåt femtioelva sidor i denna tråden ;-)

Bilagor

• johan-åker-båt.jpg
    johan-åker-båt.jpg
    67 KB · Visningar: 189
Verkar som om liseberg och korsvägen satte djupast spår från tävlingen... ang bilden med youghurten så är den störtläcker.. det jag inte fattar är hur f**n ni han med att åka nöjes saker!! helt klart för mycket tid till förfogande...

Kalle_B skrev:
Verkar som om liseberg och korsvägen satte djupast spår från tävlingen... ang bilden med youghurten så är den störtläcker.. det jag inte fattar är hur f**n ni han med att åka nöjes saker!! helt klart för mycket tid till förfogande...

Vadå det var väl inga problem, vi hade ju en och en halv timma på oss på uppdraget!

Agnetha han ju också med en liten åktur!

Bilagor

• agnetha-åker-båt.jpg
    agnetha-åker-båt.jpg
    96.6 KB · Visningar: 471
Om jag nu förstått det rätt så fick ni inte fota med systemkameror inne på Liseberg, eller..?
Jag var där i somras med min 350D och ett 70-200 och fotade och ingen sa något till mig om det, sa även till vakten när jag skulle gå ut till parkeringen att jag skulle hämta en kamera och den gick jag förbi med hängandes på axeln och de sa inget när jag sen passerade in igen..

/Benny

Varken jag eller Mattias råkade ut för någon vakt, Mattias gick ju in med sin bazooka hängandes över axeln och den syns ju ganska tydligt, dessutom i sin D200 väst.

Så han såg ju ut som rena pressfotografen, men vi fick vara ifred hela tiden.

Här är det som är "fototävlingsrelaterat" på Lisebergs webb, verkar vara campingplatserna som man får fotografera på....eller hur skall man tolka det, finns ju en tävling under varje campingadress...

http://www.liseberg.se/Liseberg/Svenska/Liseberg+Island/lisebergparken/Sökresultat.htm?query=foto

Senast ändrad:
Har skickat ett mail till Liseberg...

Var hittar jag era regler angående fotografering inne på Lisebergs Nöjesfält ?

Ni har utlyst ett antal "Fototävlingar" på er webb, dock under "Camping/Stugbyar".
Är er tanke att tävlingsbilderna skall vara från respektive Camping/Stugby ?
Eller skall det vara bilder från besök i Nöjesparken ?

Är lite konfunderad eftersom det enligt vissa vakter inte får fotograferas inne på området annat än med kompaktkamera.
Men skall jag lämna ett bidrag så använder jag min systemkamera.

Enligt en av era vakter så var det tydligen ok att fotografera med kompaktkamera, men inte med systemkamera.

Jag undrar helt enkelt hur era regler för det här ser ut, ni har ju en stundande julmarknad som är ett jättekul arrangemang
att besöka med sin systemkamera.

Tacksam för svar.

Re: Har skickat ett mail till Liseberg...

JAVA skrev:

Ni har utlyst ett antal "Fototävlingar" på er webb, dock under "Camping/Stugbyar".

Är lite konfunderad eftersom det enligt vissa vakter inte får fotograferas inne på området annat än med kompaktkamera.

Enligt en av era vakter så var det tydligen ok att fotografera med kompaktkamera, men inte med systemkamera.

Jag undrar helt enkelt hur era regler för det här ser ut, ni har ju en stundande julmarknad som är ett jättekul arrangemang

Tacksam för svar.

Bra gjort Johan!

Re: Har skickat ett mail till Liseberg...

JAVA skrev:

Tacksam för svar.

Snyggt jobbat Johan.

Ser fram emot att se deras svar på frågan!

//Mattias

m.bucht skrev:
Vadå det var väl inga problem, vi hade ju en och en halv timma på oss på uppdraget!

Agnetha han ju också med en liten åktur!

he, he.. ohc här kan vi väl snacka om det ultimata beviset för D200:ans vädertätning.. Den tål alla situationer.. tom Flumeride på Liseberg ;-)

citerar inte Johans mail till Liseberg.. men bra jobbat.. snyggt.. skall bli intressant att läsa deras svar.

Det här med problemen inne på Liseberg, beror kanske på vilka vakter som jobbar.. för som sagt, har haft flera kompisar som haft problem.. Själv har jag klarat mig och Rikard o jag när vi lufsade runt därinne i lördags hade inga problem

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar