Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)
wik skrev:
Grymt kul att se alla bilder. Här kommer en bild på en sann entusiast som offrar sig själv (och kameran) för konsten...

På begäran!

Rikard, du skulle se vi som åkte i D200a bilen, de var blöta!
Den ska vara vädertätad och det testade vi banne verkligen :p Men min lever än och det tror jag även de andras gör :)

Däremot fick jag prata engelska med en japan utanför Operan, kl 01.30 på natten som undrade varför jag tog kort så sent på natten, i det dåliga vädret, tror jag iaf.

Kalle_B skrev:
.... eller skickar den som ett seriöst försök till tävlingsbild ....

Tror knappast att du uppfattade min grej som seriös och som äkta tävlingsbild, eller...?

Många bilder blev det i alla fall. Återstår bara det jobbigaste - att välja rätt bild i resp kategori! Kanske ni har lätt för men inte jag.

En liten bild på när tältet just är rest och vi är i spänd förväntan på vart tävlingen ska ta oss!

Bilagor

• _dsc3418_edited-1.jpg
    _dsc3418_edited-1.jpg
    53.7 KB · Visningar: 215
wik skrev:
Grymt kul att se alla bilder. Här kommer en bild på en sann entusiast som offrar sig själv (och kameran) för konsten...

På begäran!

Ha ha ha, där kom den! Då var det ingen mardröm (äsch, Fabian, det var ganska mysigt där i tältet inuti ljusshowen, och jag sov säkert minst 20 minuter, så det räckte till hela lördagen i alla fall) och kameran har klarat sig kanon (canon).

Fy då...
Jag har sparat sju kort redan som tävlingsbidrag. Problemet är att de är i 640*480 px.
Trodde det var det som gällde. :(
Jaja, bara att göra om!

jaha... då ska man sätta sig en stund framför TV:n efter att ha fixat med tävlingens hemsida...

Vad har man i handen? jo ett dubbelpaket salta pinnar... suck.. Im stuck in the shit...

m.bucht skrev:
Jag skall se om jag inte kan ordna fram en till dig också Håkan ;-)
Nästan så att man ska byta till Nikon bara för de där fina kepsarna. ;P

Hehe, tråden flyttad bort från förstasidan och under den fina texten "I detta forum" finns hälften av alla som var med på tävlingen. :)

Fabian Fogelberg skrev:

Hehe, tråden flyttad bort från förstasidan och under den fina texten "I detta forum" finns hälften av alla som var med på tävlingen. :)

Tråkigt tycker jag, vi som kämpat så för att ligga överst i forum listan.
Tycker vi borde fått en egen fast plats högst upp på fotosidans förstasida

Fabian Fogelberg skrev:

Det skulle aldrig sitta fel :)
Bra med motljusskydd hehehe.....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar