Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vad gör jag för fel? Suddiga bilder
- Trådstartare aenima
- Start datum
Tonyeagle
Aktiv medlem
Det är en spegellös kamera! Det man ser i sökaren är samma som på skärm och en spegellös kamera har bara en typ av AF och inte två olika oberoende som en spegelreflex.Det du kallar dimma, är det felaktig avståndsinställning? Det kan ju vara oskarpt objektiv, men mer tyder på att det är avståndsinställningen. Har du provat manuell fokusering i liveview?
PMD
Aktiv medlem
Kanske snarare brus, med tanke på det senaste inlägget från TS.Det du kallar dimma, är det felaktig avståndsinställning?
Bessel
Aktiv medlem
Ja, men första bildexemplet visar en suddig blomma (som borde vara skarp) och skarpare blad (som borde vara ur fokus). Jag undrar därför om fokus - av någon anledning - har hamnat på ett annat avstånd än det önskade.Det är en spegellös kamera! Det man ser i sökaren är samma som på skärm och en spegellös kamera har bara en typ av AF och inte två olika oberoende som en spegelreflex.
Bessel
Aktiv medlem
Ja, inlägget tyder på det. Men då får jag inte ihop det med bildexemplen.Kanske snarare brus, med tanke på det senaste inlägget från TS.