Advertisement
ANNONS
Annons

Västerås någon?

Produkter
(logga in för att koppla)
jo absolut, är även 021-live festival med ett 20tal band som skall spela i vasaparken på kvällen om intresse finns.
 
absolut, bara hojta till så försöker vi få ihop ett gäng.. 25:an är dock inomhus och 2 scener. :)
 
absolut, bara hojta till så försöker vi få ihop ett gäng.. 25:an är dock inomhus och 2 scener. :)

Det gör inget om 25:an har inomhusscen. Vädret är ju inte särskilt snällt mot min kamera nu när risken för regn är stor. Jag bor alltså också i Västerås, och här är ett bevis på att jag fotograferar:
http://www.bibliotek.vasteras.se/aktuellt/utstover.htm
Mina motiv är mest stadsmiljöer med folkliv, både inne och ute när vädret tillåter.
 
Halloj!
Vad kul med fotosällskap! Jag är absolut med :)! Vilket kanon initativ Urban och alla ni andra :)! Synd att jag inte läste på forumet igår då min väninnas dotter spelade på 25an...!
Får kolla denna tråden lite extra! Hoppas det blir en ny omgång snart :)! Vi ses / Agneta
 
vi får se till att komma på nåt datum, kanske planera lite i förväg och så låter vi folk ha lite tid på sig att "anmäla intresse" för det, vad hette bandet på din vänninas barn? var där igår och fotade med.
 
Bandet heter "The Federales" :)! De är så duktiga och ska spela på Hultsfreds rookie scen 9 juli :)!.....Hojta till om ni ska ut och fota...ser inget lysande ut i helgen med regn och mörka moln. Vem vet det kanske klarnar upp! Vad tror ni om en kväll i veckan som kommer :)? / Agneta
 
Sen måste jag ju fråga om nån av er råkade hamna på 25:an igår iallafall, då det dundrade in några stycken igår man inte sett förut.
 
Sen måste jag ju fråga om nån av er råkade hamna på 25:an igår iallafall, då det dundrade in några stycken igår man inte sett förut.
I går råkade jag inte hamna på 25:an, men däremot för två veckor sedan. I natt scannade jag den film jag hade de första av mina bilder därifrån på. Det kommer flera bilder när nästa film är ute ur kameran.
 
Solen skiner i Västerås idag :)! Någon som vill hänga med ut och fota ikväll? Jag kommer att finnas utanför Domkyrkan kl 17.30- 18.00 om någon är intresserad att hänga med :)! Hoppas vi ses :) / Agneta
 
Solen skiner igen efter några skurar :)! Trådar igen om en fotokväll! Jag kommer finnas vid Västerås Domkyrka ikväll 17.30-18.15 om någon är på g att hänga med ut på en liten fotosession :) / Agneta
 
Hallå igen, det bidde bara jag och Agneta men alltid en start. och tänkte väl lägga upp iallafall en bild från vårt försök till fototräff i västerås.
Vi tog en liten promenad i kyrkbacken bland husen.

Går gärna ut fler gånger, om nån har lust.
 

Bilagor

  • hink.jpg
    hink.jpg
    68.7 KB · Visningar: 223
Bra att det blev av! Såna här initiativ blir ofta bara snack annars. Hade jag inte varit i Uppsala hade jag kommit. Jag hade planerat att gå upp riktigt tidigt nån morgon och fånga morgonljuset (eller kanske till om med före morgonljuset). Det kanske kan vara nåt?
 
solen kommer på torstag

På torstag vaknar hela västerås för då kommer FIX fm festival till-
byn med alla kring aktiviteter son finns hittar ni säkert något-
att fota.
 
Japp, en fotokväll på kyrkbacken...valde då ut denna bild som jag tog. Konverterat den till antik i Lightroom! Hoppas nu på att fler dyker upp nästa gång :)!
 

Bilagor

  • kyrkbackenforum.jpg
    kyrkbackenforum.jpg
    28.9 KB · Visningar: 189
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.