ANNONS
Annons

Utmaning - Uppsala

Produkter
(logga in för att koppla)
k-oskarina skrev:
Om du ritar huset kanske Göran godkänner detta.

Blir kul att se dina Norgebilder när du kommer
hem till U-a igen. ;-)

Det blir nog en utstællning på Østgøta Nation, eller åtmonstone några uppladdade bilder hær på FS. Ska bli kul att se vad du fått med dig från USA också!

Nu orkar vi väl inte vänta på den norska teckningen längre? Jag ger mig in i leken med Wasahuset!

Bilagor

• wasa.jpg
    wasa.jpg
    35.6 KB · Visningar: 775
För att få igång lite fart i tråden väntar jag inte på bekräftelse, utan slänger upp en ny bild på en gång. Jag misstänker att de flesta av er har fotograferat gubben på bilden, utan att vara medvetna om det...

Bilagor

• farbrorn.jpg
    farbrorn.jpg
    41.7 KB · Visningar: 774
Hundbom skrev:
För att få igång lite fart i tråden väntar jag inte på bekräftelse, utan slänger upp en ny bild på en gång. Jag misstänker att de flesta av er har fotograferat gubben på bilden, utan att vara medvetna om det...

Här är bekräftelsen, visst är det Vasahuset. Så ut och leta efter gubben!

En Välfotograferad Gubbe

Hej alla! Jag ger mig nu in i leken, efter att ha läst en mycket underhållande tråd (tack för trevlig läsning och en hel del spännande foto) /Daniel

Bilagor

• dscf9652-1.jpg
    dscf9652-1.jpg
    30.9 KB · Visningar: 689
Ny bild eller vänta

Hur är det med reglerna skall jag vänta på ett godkännande eller skall jag lägga ut en ny bild nu?
/daniel

Re: Ny bild eller vänta

dlindahl skrev:
Hur är det med reglerna skall jag vänta på ett godkännande eller skall jag lägga ut en ny bild nu?
/daniel

Jag tycker du kan köra på och låta tråden rulla vidare. Ibland inväntar vi ett godkännande och en massa beröm från utläggaren själv, i detta fall Henrik. Men han kanske sysslar med annat just nu. ;-)

Gubben du fotade är riktigt bra och att dessutom att komplettera med platsen...bra!= Beröm

Då kör vi och Tack för berömet

Jag vat att det har varit mycket tak men det är en sentimental bild för mig /Daniel

Bilagor

• dscf9680-1.jpg
    dscf9680-1.jpg
    25.2 KB · Visningar: 638
Re: Då kör vi och Tack för berömet

dlindahl skrev:
Jag vat att det har varit mycket tak men det är en sentimental bild för mig /Daniel

Tak är underbara och häftiga.
Sentimental bild...aj, aj det bränner nästan till i mina ögon. Kanske vi skulle ordna en tråd med /för oss/ enbart sentimentala bilder? ;-)

Vore onekligen kul men kanske lite väl...
familjen tycker nog att jag lägger ner mer än nog tid på min hobby som det är ;-)
/daniel

Hej igen! Det är alltså Hemslöjden nedanför Domkyrkan (fd Café Genomfarten). Daniel har stått i hörnet precis utanför butik Globalen....fiffigt. Själv försökte jag få in vinkeln genom att stå på en café-soffa utanför Saluhallen....*pinsamt* men det blev inte rätt. Han stod alltså betydligt längre bort än så. Antar att det är min tur att komma med en kluring, det blir någon gång under helgen.
Mvh Cilla

Senast ändrad:
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar