Annons

Utmaning - Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
aceeo skrev:
Nedan har jag länkat till kartan jag använde när jag kartbestämde platsen. Pricken som syns är efter säkning "E4 Helsingborg", som synes markerad på E6:an......

Dock kan man zooma in till fotograferat objekt och då syns klart och tydligt att E4:an är inom synavstånd

Kartan jag utgår ifrån

Länken funkar inte, Anders. Rättare sagt, den funkar men talar om att det inte blev någon träff...

F.ö. kom jag inte iväg till Hbg idag :(
 
Får man föreslå att Ekdahl lägger upp en ny bild? Det är väl över 14 dagar nu utan att någon gissat rätt?
 
OK, ska försöka hinna det under morgondagen....

Föregående bild är tagen vid gamla spikfabriken i Ramlösa, ligger i princip intill E4:an....

// Anders
 
Hann innan jag skulle ner på festivalen.....

// Anders
 

Bilagor

  • tsss---sa-enkelt-blir-det-i.jpg
    tsss---sa-enkelt-blir-det-i.jpg
    34.9 KB · Visningar: 292
Korrekt svar såklart :)

Hmmm ,den där kan vara lite klurig, vet nog vart jag finner den, men har ju precis haft tråden i min ägo över två veckor, så väntar ett tag....

// Anders
 
Ser ju onekligen rätt ut, inte alls där jag trodde :)

Får se vad Anders säger, men du kan ju redan nu börja fundera på ett nytt motiv.....

// Anders
 
Helt rätt Niklas! Varsågod och ta över tråden!

Anders E-O, var gissade du att det var nånstans..?

(jag lever f.n utan internet pga flytt och är därför lite sen med allting här)

//Anders
 
Blir det någon ny bild?

Jag trodde att det var en resultattavle skylt uppe vid Eskilsminne, men när jag var där i helgen, såg jag att mitt minne spelat mig ett spratt, först tänkte jag på en farledstriangel, som finns placerade uppe vid tågaborg


// Anders
 
Denna har jag minsann använt i en annan tråd... he he... om det nu är rätt vill säga

Om jag nu har rätt så avvaktar jag till helgen, delvis då jag inte har någon trevlig bild liggandes, och delvis för att Niklas skall få en chans att lägga upp sin bild :)


// Anders
 

Bilagor

  • telefonkiosk---050224-(2).jpg
    telefonkiosk---050224-(2).jpg
    30.9 KB · Visningar: 132
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.