Annons

Utmaning - Helsingborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Medans vi väntar, passar jag på att önska alla en fortsatt trevlig sommar, och en något försenad midsommar hälsning

// Anders
 
Nu är det helg, alla e lediga, nån borde hunnit dit och fota tycker man... eller alla är i Landskrona? ;)
 
Jaha, då har väl alla semester då. Själv åker jag bort och lämnar detta fina forum under tre veckor.
 
Kolla detta forum

Helsingborgs svar på - Skall vi hjälpa varandra att våga plåta folk på stan...?
Jag blev så glad av tråden "Skall vi hjälpa varandra att våga plåta folk på stan...? " av Janne Arleklint (tack Janne). Detta vill jag göra i min stad tänkte jag. Vill du?
Jag tänkte en eftermiddag-kväll första veckan i augusti. Det kan ju gärna kombineras med nån god öl eller nåt glas vin.

Medan jag skriver detta inser jag att jag kommer vara borta största delen av tiden fram tills augusti. Men anmäl dig om du är intresserad.

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=42493

/Håkan
 
Ny bild

Alla har väl semester och åkt iväg till modemland men jag som har nästan fyra veckor kvar måste ju sysselsätta mig med nåt så jag följer reglerna och lägger upp en ny bild lagom till 14-dagarsgränsen. Hoppas den är lagom lätt, man vill ju inte anstränga sig alltför mycket i denna värmen.
 

Bilagor

  • img_0239_2.jpg
    img_0239_2.jpg
    54.3 KB · Visningar: 229
Som gjort för mig, den söta modellen har i detta fallet inget med statys vid Dunkers Kulturhus att göra

// Anders
 

Bilagor

  • 050705---gabriella-(63).jpg
    050705---gabriella-(63).jpg
    44.3 KB · Visningar: 211
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.