Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Utmaning - Helsingborg
- Trådstartare aceeo
- Start datum
aceeo
Aktiv medlem
NY BILD
Det var säkert många som visste vart föregående bild var tagen. Ute på Piren in mot ubåten i hamnen, med Kärnan upplyst till höger. Själv var jag där nyårsafton och beskådade fyrverkeriet.
Nya bilden är tagen på en MYCKET välbesökt plats, för att bilden skall godkännas måste den blåa globen i förgrunden finnas med, i övrigt står det givetvis fritt att välja vinkel
Dessutom är det ju väldigt nära lokalbussarna som man kan se på bilden =D
Det var säkert många som visste vart föregående bild var tagen. Ute på Piren in mot ubåten i hamnen, med Kärnan upplyst till höger. Själv var jag där nyårsafton och beskådade fyrverkeriet.
Nya bilden är tagen på en MYCKET välbesökt plats, för att bilden skall godkännas måste den blåa globen i förgrunden finnas med, i övrigt står det givetvis fritt att välja vinkel
Dessutom är det ju väldigt nära lokalbussarna som man kan se på bilden =D
Bilagor
aceeo
Aktiv medlem
Arne S skrev:
Godkännes denna så kommer en ny bild inom kort.
/Arne
Det gick fort, helt klart godkänd, du fick ju tom med den svart globen...
// Anders
Arne S
Aktiv medlem
Ny bild
Tacka, då kommer här en ny bild att fixa. Kanske lite enkel i grunden, hade därför tänkt två alternativa sätt att lösa det på för att göra det lite intressantare.
1. Tag en bild ur samma perspektiv, dvs få med den mörka förgrunden.
2. För att visa att ni vet hur/var den är tagen, fotografera av objektet som bildar den mörka förgrunden.
Lycka till!
Tacka, då kommer här en ny bild att fixa. Kanske lite enkel i grunden, hade därför tänkt två alternativa sätt att lösa det på för att göra det lite intressantare.
1. Tag en bild ur samma perspektiv, dvs få med den mörka förgrunden.
2. För att visa att ni vet hur/var den är tagen, fotografera av objektet som bildar den mörka förgrunden.
Lycka till!
Bilagor
Arne S
Aktiv medlem
Platypus skrev:
Men _var_ är det taget då?
/Lisa (Helsingborgare med noll lokalkännedom...)
Hej Lisa.
Fotot är tagen från Kullagatan genom ålagränden (tror jag den heter...) mot drottninggatan. Det är drottninggatan du ser i bakgrunden (på min bild ett trafikljus) Statyn/stenen du ser står alltså på kullagatan.