Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Borås

Produkter
(logga in för att koppla)
Inga problem. Valsen återfinnes utanför textilmuseumet.

Jag måste dock erkänna att jag i skrivande stund inte har någon ny utmaningsbild redo, och jag kommer troligen att änga de närmaste dagarna i Ulricehamn för att jobba med Sjuhäradsfestivalen (weeeee gratisreklam), så om det är någon annan som har någon utmaning de vill publicera, så är det fritt fram, i annat fall så fixar jag nog en ny bild på Söndag.
 

Bilagor

  • dscn5046.jpg
    dscn5046.jpg
    41.3 KB · Visningar: 171
Med tanke på att det inte verkar vara någon annan som är aktiv i tråden nu så är det väl lika bra att vänta tills på söndag. Det är ju inte direkt kul om jag lägger ut en bild som jag skall leta upp. =D


Kom igen nu ni andra som har varit med. ;)
 
jag har jobbat större delen av sommaren i stockholm så jag har inte hunnit jaga platserna även om jag känner igen flera av dom. e dock tillbaka i borås igen och började min semester i går. så jag har tid å jaga....
 
Här kommer då en liten utmaning som jag iofs vet att några troligtvis redan har sett men då får ni bege er dit igen och ta en bild.
Lycka till
 

Bilagor

  • dsc_5786.jpg
    dsc_5786.jpg
    43.7 KB · Visningar: 148
Okej, det får tydligen bli en ledtråd här verkar det som.
Till höger om mig, när jag tog denna bild, så hade jag en av utmaningarna som vi hade i början av juni. Det är bara ett stenkast ifrån den utmaningen samt att minst två andra nyligen aktuella utmaningar finns inom några hundra meter.
 
Sådär ja, med hinten var det enklare. En annan ledtråd du hade kunnat ge hade varit att berätta att konstverket heter "Ål", för bilden är ju tagen på Ålgården.
 

Bilagor

  • dscn5140.jpg
    dscn5140.jpg
    48.5 KB · Visningar: 117
En vecka har paserat, dax för en lite ledtråd då ja.
Ledtråden blir i form av denna bild som visar den fina utsikten som skölpaddan betraktar.
Observera att det fortfarande är den första bilden ni skall fota.
 

Bilagor

  • dscn5141.jpg
    dscn5141.jpg
    40.7 KB · Visningar: 87
Du får snabba dig lite Peter, annars plockar jag den på väg hem från träningen, får dock bli mobilkameran, då den stora är "lite" svår att få ner i vätskeryggsäcken... :p
bild kommer ikväll
 
kommer en ny bild nu, tog den ikväll oxå, så det är tyvärr mobilkamerakvalite som gäller....:s
vet inte om denna har varit uppe tidigare, orkar inte kolla hela tråden...
 

Bilagor

  • dsc00003.gif
    dsc00003.gif
    95.7 KB · Visningar: 216
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.