Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Borås
- Trådstartare Bluedude
- Start datum
FallenJester
Aktiv medlem
FallenJester
Aktiv medlem
FallenJester
Aktiv medlem
Dags för en ledtråd snart?
FallenJester
Aktiv medlem
nåväl eftersom det varit så lugnt så kommer en liten ledtråd.
Först och främst kan man få en liten ledtråd genom att spara ner bilden och kika på filnamnet.
Annars skulle jag vilja säga så här:
Den sista "spiken" här är slagen och det sista "hindret" från en heltäckande gräsmatta är sedan ett tag borta. "hålen" har fyllts igen och kvar finns bara hus som detta.
Först och främst kan man få en liten ledtråd genom att spara ner bilden och kika på filnamnet.
Annars skulle jag vilja säga så här:
Den sista "spiken" här är slagen och det sista "hindret" från en heltäckande gräsmatta är sedan ett tag borta. "hålen" har fyllts igen och kvar finns bara hus som detta.
FunkerSven
Aktiv medlem
Välkommen in i leken Linus.
Hade inga som helst problem att finna denna, då jag ironiskt nog hade spanat in detta lilla söta hus för att fota och lägga upp som en kommande utmaning, men du han först helt enkelt.
Huset återfinns på ålgården, d.v.s. den gammla kvarn som finns vid viskan, mellan getängsvägen och knalleland.
Hade inga som helst problem att finna denna, då jag ironiskt nog hade spanat in detta lilla söta hus för att fota och lägga upp som en kommande utmaning, men du han först helt enkelt.
Huset återfinns på ålgården, d.v.s. den gammla kvarn som finns vid viskan, mellan getängsvägen och knalleland.
Bilagor
FunkerSven
Aktiv medlem
Bluedude
Aktiv medlem