Annons

Utmaning - Borås

Produkter
(logga in för att koppla)
Det här är samma ställer ur annan vinkel. Detta är alltså balkongerna ovanför Stuk väldigt centralt, nära busstorget.
 

Bilagor

  • copy2.jpg
    copy2.jpg
    85.5 KB · Visningar: 255
Den här hittade jag i Knalleland. Butiken som heter MyOne som säljer djurtillbehör och sånt. Ligger brevid Elgiganten.
 

Bilagor

  • dsc_5287.jpg
    dsc_5287.jpg
    23.1 KB · Visningar: 241
Den här kan ni få roa er med att söka upp istället. Lycka till!
 

Bilagor

  • dsc_5289.jpg
    dsc_5289.jpg
    35 KB · Visningar: 242
eh jag har varit i stockholm och jobbat en vecka men jag vill gärna påpeka att det inte var balkongen över stuk som var med på min bild. Det va andra sidan över konditoriet. Kollar ni noga ser ni att balkongen över stuk e spegelvänd mot min men det gör inget. tycker det e godkänt i alla fall.

jag åker tillbaka till stockholm för ytterligare en veckas arbete så jag hinner ej jaga den nya utmaningen trots att jag vet vart den finns. Har ingen hittat den innan nästa söndag så kanske kag hinner he he
 
hehe, jag ska försöka ta ett bra foto på den där, men jag kommer antagligen misslyckas igen.
tänker inte lägga upp en dålig blid =)
 
Först efter att vi pratade lite nere på Bishops igår gick det upp för mig vem du var Patrick. Kul att du är med i jakterna här. :)
 
Tackar och som sagt ska bara ta mig dit, imorgon kommer blir det nog idag är det ju Italien matchen som är i Fokus
 
Haha,jag tog huset innan och tänkte att det var ju fel årtal så jag måste varit i fel stadsdel.. meh, så ligger det ett likadant hus som byggdes innan lite längre bak.. attans också..
 
Eftersom alla verkar ha åkt på semester, eller bara fått sina hjärnor sönderkokade av värmen (eller något) så får väl jag plocka den här då.
Bilden föreställer alltså baksidan av Företagshuset Armbåga, vilket återfinns på armbågavägen (duh) nummer 3.
 

Bilagor

  • dscn5043.jpg
    dscn5043.jpg
    39.1 KB · Visningar: 202
Dåså Peter, och ni andra som är kvar i stan, här får ni en liten väggutsmyckning att ge er ut och leta efter.
 

Bilagor

  • dscn4542.jpg
    dscn4542.jpg
    46.3 KB · Visningar: 194
Sådär, det gällde bara att komma på var jag hade sett den där prylen. Immigrant-Institutet på Katrinedalsgatan 43 har den på sin fastighet.

Jag återkommer lite senare under dagen med en ny utmaning.
 

Bilagor

  • dsc_5779.jpg
    dsc_5779.jpg
    63.3 KB · Visningar: 186
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.