Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Utmaning - Borås
- Trådstartare Bluedude
- Start datum
FunkerSven
Aktiv medlem
FunkerSven
Aktiv medlem
SirPeter
Aktiv medlem
Jag hittade "målningen" på baksidan av väveribolagets lokaler. Bilden togs från parkeringen brevid Borås Energi men eftersom grindarna är låsta på helgerna så gick det inte att lagligen ta från samma vinkel riktigt. En snödriva över staketet fick bli alternativet.
Bilagor
FunkerSven
Aktiv medlem
FunkerSven
Aktiv medlem
FallenJester
Aktiv medlem
FallenJester
Aktiv medlem
FunkerSven
Aktiv medlem
Ett så gotiskt och onskefullt motiv som S:t Ansgards griftegård känns ju lite fel att fota mitt på dan, så jag inväntade fullmånen innan jag plockade den här.
Nästa bild kommer att dröja en dag eller två, bilden är tagen, men har ej kommit tillbaks från fotolabbet än (fotar inte bara digitat).
Nästa bild kommer att dröja en dag eller två, bilden är tagen, men har ej kommit tillbaks från fotolabbet än (fotar inte bara digitat).
Bilagor
FunkerSven
Aktiv medlem
FunkerSven
Aktiv medlem
Personligen tyckte jag inte det borde vara så komplicerat efter att ha studerat bilden i fullformat, men jag inser nu att det lilla formatet på bilden gör att de viktigaste ledtrådarna ej går att urskilja.
Så vi råder väl bot på detta genom att ge lite ledtrådar.
1. Det ljusa fältet längst till vänster är ett platt tak på en stor byggnad.
2. Byggnaden är blå med vissa gula detaljer.
3. Den mörka rektangeln i övre delen av det tidigare nämda ljusa fältet till vänster är en bil.
Happy hunting.
Så vi råder väl bot på detta genom att ge lite ledtrådar.
1. Det ljusa fältet längst till vänster är ett platt tak på en stor byggnad.
2. Byggnaden är blå med vissa gula detaljer.
3. Den mörka rektangeln i övre delen av det tidigare nämda ljusa fältet till vänster är en bil.
Happy hunting.
FunkerSven
Aktiv medlem
Är det fortfarande för svårt?
Vill ni ha en bild till?
Vill ni ha en bild till?
FunkerSven
Aktiv medlem