Annons

Utmaning - Borås

Produkter
(logga in för att koppla)
Tänkte att jag skulle hoppa in i utmaningen ifall det går för sig. Såg att jag kanske inte riktigt fått med hela objektet, zoomade in lite för mycket. Hoppas den godkänns, lägger upp en ny bild. Blir den inte godkänd är det väl bara att ignorera min följdbild.
 

Bilagor

  • busstorget.jpg
    busstorget.jpg
    40.7 KB · Visningar: 235
Jo jag ser att lite av huset, som liger vid busstorget saknas men vi kör vidare med din bild i alla fall. Välkommen till utmaningen.
 
Jag vet vart det är, återstår bara att se om någon annan hinner före innan jag kommer loss. Jobbar nämligen övertid idag...
 
Det är ju synd att du är så långsam Frank. ;)

Bilden tagen på rådhuset från Allégatan.
 

Bilagor

  • radhuset.jpg
    radhuset.jpg
    42.9 KB · Visningar: 303
Attans då, där fick man för att man jobbade extra ;) jag va på plats å fotade ungefär samtidigt som du laddade upp din bild.

Jag vet även var nästa plats ligger men har ruskigt tight med tid i morgon så jag vet ej om jag hinner dig. VI får väll se.
 
Hej på er, här kommer en bild på del av Furulundshuset i Knaleland. Huset bredvid Videomix.
 

Bilagor

  • utmaning_1_1.jpg
    utmaning_1_1.jpg
    44.7 KB · Visningar: 282
Efter en ganska rask promenad på Sparregatan nyss så tog jag den här bilden.
 

Bilagor

  • sparregatan.jpg
    sparregatan.jpg
    25.8 KB · Visningar: 273
Så ni kan börja koncentrera er på var det här huset finns istället. ;)
Lycka till.
 

Bilagor

  • utmaning.jpg
    utmaning.jpg
    42.3 KB · Visningar: 269
Haha, verkar som om man får vara lite snabbare. Kom precis hem med Furulundsbilden, men så hade både den och ytterligare en utmaning klarats av. heh, får vara snabbare mot nästa!
 
Så fick jag äntligen med mig rätt objektiv ut.. tur att ingen annan hann ta bilden före.. fast det har varit lite dött.

Det här huset hittade jag i vart fall på Österlånggatan och det är samma hus som bl a frisörsalongen Glamour finns i.
 

Bilagor

  • glamourhuset.jpg
    glamourhuset.jpg
    48.4 KB · Visningar: 240
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.