Annons

Urfokus bilder A1 (vad annars?)

Produkter
(logga in för att koppla)
Bli nu inte besviken på RAW ... dessa bilder KRÄVER efterbehandling för att komma till sin rätt. Men när Du fått in processen i benmärgen kommer Du inte vilja ha dessa eländiga Jpeg mer.

/Kristian
 
nejdå, det är ingen risk, jag har tagit många rawbilder o blir alltid lika impad när jag ser dem på skärmen, men tyvärr tar det en massa tid att öppna dem o göra dem visningsbara.

Den här insticksmodulen ökade användbarheten rejält. Tackar för påminnelsen! Gissar att steget från 1.3 till 1.6 har gjort en del, för så snabbt kan jag inte minnas att det var förut.
 
KG vad har du för dator? för mig tar det inte många sekunder att öppna en rawfil (p43.2 1gigminne) photoshop cs.
 
PS 7, 400 MHz (!!) G3, 384 MB, Powerbook ;-) tar inte många sekunder heller med den här plug-in modulen... men med Dimage Viewer tar det rätt många sekunder. CS hann jag inte prova innan det gått 34 år (!!) av utvärderingstiden på 30 dagar...
 
hmmm... sitter här på nattkröken med ett CS som fungerar o funderar på vilket som är bästa rawkonverteraren, den som jag nyss köpt, se ovan, eller den som ingår i CS... båda verkar göra jobbet och massor av information o inställningar finns det. Nästan för mycket *s*
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.