PMD
Aktiv medlem
Men inte Nikons helsida!
Helt riktigt, men det är ju en tillfällig bug som Fotosidan håller på och försöker fixa, om jag har förstått David rätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men inte Nikons helsida!
Annonsen skall synas max 1 gång / 8h. Dag ett gick den oftare men just nu skall den inte det.
Sjysst kamera och fin bild. Så jobbigt kan det väl inte vara att klicka en extra gång för att komma in på sidan. Verkar vara att man hänger upp sig på att det är Nikon.
Folk borde vara lite mer ödmjuka istället för att låta jorden gå under för små saker.
Jag sa att vi behövde en stund att fixa så att plus kan välja bort annonsen. Vi släppte uppdateringen idag vid lunch.
Jag skulle säga att vi är ganska lyhörda Jämfört med många reklamfinansierade kanaler. Vi försöker hela tiden balansera mellan vad som känns rätt.
Att dra upp obskyra dejtingsajter är ett slag under bältet då du vet att de serveras av Google och jag är rätt säker att du också sett att man i inställningarna inte kan välja bort den kategorin och att det hela tiden kommer nya och vi spärrar så fort vi ser dem.
Jag sa att vi behövde en stund att fixa så att plus kan välja bort annonsen. Vi släppte uppdateringen idag vid lunch.
Jag skulle säga att vi är ganska lyhörda Jämfört med många reklamfinansierade kanaler. Vi försöker hela tiden balansera mellan vad som känns rätt.
Att dra upp obskyra dejtingsajter är ett slag under bältet då du vet att de serveras av Google och jag är rätt säker att du också sett att man i inställningarna inte kan välja bort den kategorin och att det hela tiden kommer nya och vi spärrar så fort vi ser dem.
Dessutom tycker JAG att fotosidan är köpta av nikon. Det är bara att läsa "testerna".
Kamerahus.
När det gäller tävlingar här så är det alltid nikongrejor man vinner. Nikon passar inte mig, pga olika anledningar.
Enkelt att lösa: Delta inte i sådana tävlingar eller delta och se till att förlora.