Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tokyo-Seoul-taipei-manila

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag gjorde anmälan på plats. Men kameran saknar iaf kvitterng och tror även laptopen gör det. Så jag antar att det är hopplöst att få någon ersättning för det.
Aja.. Orkar inte riktigt tänka på det där

Jag gjorde anmälan på plats. Men kameran saknar iaf kvitterng och tror även laptopen gör det. Så jag antar att det är hopplöst att få någon ersättning för det.
Aja.. Orkar inte riktigt tänka på det där

Det är fördjävlgt! Vet inte exakt hur försäkringsbolagen resonerar idag, det kanske har blivit hårdare? Men jag har blivit bestulen på pengar och fått tillbaka beloppet efter visat upp polisanmälan hos mitt f-bolag.

Hoppas det funkar för dig.

Det är fördjävlgt! Vet inte exakt hur försäkringsbolagen resonerar idag, det kanske har blivit hårdare? Men jag har blivit bestulen på pengar och fått tillbaka beloppet efter visat upp polisanmälan hos mitt f-bolag.

Hoppas det funkar för dig.

Wow! De är ju otroligt! Det måste vara otroligt mycket försäkringsbedrägerier på så sätt?
Ha.. jag ångrar nästan att jag inte uppgav ett högre belopp än jag förlorade.

Betalade bara halva summan med kort eftersom de var någon procent påslag :(.
Mailade företaget igår men har inte fått något svar. Företaget där jag köpte kameran alltså

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar