Annons

Tipsa mig om vilket polariserande filter jag skall köpa

Produkter
(logga in för att koppla)

Joa

Aktiv medlem
Sett i en tråd, som jag inte hittar nu, att det skiljer i "blåhet" mellan olika märken.
Vill ha tips om märke som ger riktigt blå himmel, eller i alla har den möjligheten om man skulle vilja. Ja, ni förstår nog vad jag menar :)

//Jocke
 
Jo det vet jag, men jag såg i en tråd att en som hade provat olika filterfabrikanter upplevde olika resultat m.a.p. hur blått det max kunde bli.

//Jocke
 
Har just beställt Scandinavian Photos egna Cirkulära. Ska lägga upp lite foton när jag testat det. Har ingen aning om hur det skiljer
sig, men det var i alla fall bra i pris.

(bråttominvestering)...
 
Anders:tack för länken, det var den jag hade i åtanke.
Henrik: hojta gärna till i denna tråden. Funderar själv på just detta filter eftersom det var så pass bra pris.

//Jocke
 
Jocke!

Kan ju säga att det står i alla fall Cockin på Scandinavian Photos Polfilter... om det hjälper något?

Får se när det blir framkallat...

/Henke
 
funkar det?

väntar på resultatet.. ska själv införskaffa filter, och undrar om scandinavian photo e nåt å ha.. svara snälla!
 
Fick några bilder mailade som jag tyvvär inte har kvar. Han var nöjd med resultatet så långt han hunnit testa och de såg helt ok ut enligt min mening. Har dock inget att jämföra med.

//Jocke
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.