Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Test av nya Nikkor DX VR 18-200mm 3.5-5.6G

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: Re: Re: Leveranstid?

Calle S skrev:
Nä, D200 väntar jag med tills jag får råd, och att alla barnsjukdomar är borta.

Själv väntar jag för att jag inte har råd ännu. Men mindre barnsjukdomar kan ju inte skada. Särkilt inte då jag måste skicka iväg kameran (oavsett var jag köper den) då det är lite väl långt till närmsta vettiga fotohandlare för mig.

Re: Re: Re: Re: Re: Leveranstid?

schaki skrev:
Själv väntar jag för att jag inte har råd ännu. Men mindre barnsjukdomar kan ju inte skada. Särkilt inte då jag måste skicka iväg kameran (oavsett var jag köper den) då det är lite väl långt till närmsta vettiga fotohandlare för mig.
Ja, tydligen har de kommit på vad bandningen beror på, och Nikon fixar det gratis. Men jag har ingen lust att skicka min nya kamera till verkstaden det första jag gör. Dessutom har vissa problem med att kameran drar mycket ström, ska kolla upp det.

Sorry, nu blev det lite OT...

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto