geronimo13
Aktiv medlem
froderberg skrev:
Jeppe, gjorde du inga jämförelser i brus mellan mark II och 20D?
Kan väl du göra? har inte ud båda 2?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
froderberg skrev:
Jeppe, gjorde du inga jämförelser i brus mellan mark II och 20D?
niklasl skrev:
Fröjderberg?
Håller med där. Trodde först att jag aldrig skulle använda B/W-läget, men det är riktigt smidigt och dessutom kul för mig som alltid fotat i färg tidigare, att pröva på något nytt.froderberg skrev:
Jag har gått runt och plåtat med 20D idag och är helt förälskad i B&W-läget, alltså att man kan fotografera i svartvitt.
Visserligen kan man fixa svartvitt hemma, men att se bilderna direkt i svartvitt på displayen är en kick. Dessutom kan man köra med olika filterinställningar. Rör man RAW-kan man alltid gå tillbaka till orginalfärginformationen.
geronimo13 skrev:
Kan väl du göra? har inte ud båda 2?
Abhraxxas skrev:
Har du beställt från cyber är det bäst ifall du är en av de fyra första. De fick in 4st vid 14 idag.
kneppis skrev:
Så ni som bokat på Cyberphoto och fått kameran annanstans är väl söta och avbokar snabbt så att man får ett hus med nästa lass =)
kneppis skrev:
Bra men dåligt när man hade plats 36 på Cyber. Så ni som bokat på Cyberphoto och fått kameran annanstans är väl söta och avbokar snabbt så att man får ett hus med nästa lass =)
Helgesson skrev:
Nikon!
Nikonfan skrev:
Sorry kenta, jag som alltid varit nikon trogen, har gjort min beställning på Canon 20D + V.Grepp + Canon 24-70L USM idag. Så sorry :|
Men jag är glad iaf =))
Fin liten beställning, kostar lagom =)
Arleklint skrev:
Mycket snack och lite bilder... Ni är ju ett gäng som fått era kameror. Var är bilderna?
Arleklint skrev:
Mycket snack och lite bilder... Ni är ju ett gäng som fått era kameror. Var är bilderna?
Nikonfan skrev:
Det har gått en tid men om ni hade fått era kameror, hade ni inte haft bättre för er än att hänga på forumen?
Låt dem leka, bilder kommer ;-)
Arleklint skrev:
Arleklint skrev:
Vi får tänka på att Canonkameror inte är så snabba