Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Härligt... Äntligen börjar ja se ljuset i tunneln. Snart är Bosse påväg till JUST mig.

Jag väntar...

\\Sten (37)
 
Ja kommer han bara till mig så ska det väl strax vara din tur....

*de tänkta vårbilderna får väl bli höstbilder nu*
 
Jag ber härmed att få säga upp min plats (nr48 tror jag) i listan. Jag har nedgraderat mitt medlemskap så jag har inte längre plats över för bilder av Bosse. Det kommande året kommer dessutom att gå åt till avhandlingsskrivande så jag måste vara mycket restriktiv med vad jag tar på mig att göra på fritiden.

Hoppas det reder sig med projektet för er som återstår.

Mvh
Richard
 
Jättekul att se att någa eldsjälar tagit tag i resan igen.
Som jag förstått det är Bosse nu hos Peter?
Då är det snart dags för mig, ÄNTLIGEN! :)
Går det en Bosse bakifrån också eller bara en framifrån?

Som jag fattade det så kom den gamla Bosse fram igen så vi skulle skicka både den och den standin jag införskaffade, från varsitt håll på listan.

Blev det så eller vad händer?

Ser fram emot att få hit Bosse snart iaf. Synd att han inte hinner hit innan nästa helg då vi åker på semester men jag är nöjd bara jag får honom innan snön kommer, vore ju kul att kunna fota honom under andra förhållanden än min sambo gjorde när vi hade Bosse nr 2 här. :)

//Maria
 
Nu har jag betat av några namn på listan. Jag tror att alla ni som haft Bosse och som inte kunde lägga upp bilder nu finns med. mvh Charlott
 
Hmm, kanske jag är lite trög, är Sverigeresan slut nu eller har man en chans? Jaja, jag har inte läst alla sidorna....
Ha det gõtt från mig i Gbg
/Sture
 
Sture E. skrev:
Hmm, kanske jag är lite trög, är Sverigeresan slut nu eller har man en chans? Jaja, jag har inte läst alla sidorna....
Ha det gõtt från mig i Gbg
/Sture

vaaaaa? det är bara 40 sidor ju! :D

slut?`njäe det går bara jäkligt segt.
 
har lagt ut min bild i "Bosse-poolen" nu *ler*
Tack Charlott för att du fixar det här!
Ska bli kul att se dom andra bilderna som ligger och väntar....
 
Bosse lever...

Bosse var inte glad när han kom till mig igår (050831). Jag har ögnat igenom hans resa på forumet och inser varför. Han är dessutom lite rund om magen nu, så det skall vi råda bot på.
Jag vet INTE om det är Bosse 1 eller 2. Någon som har en AKTUELL lista, så jag vet vem som skall ha honom när han lämnar Umeå?
(Vill ju inte att han skall fastna och gå upp i vikt igen).

Mvh
Tomas Hjärtström
 
Det är nog Bosse2 du har... Kontakta 34. Fredrik och om han inte hör av sig eller hoppar av så får du försöka med nästa 35. Fredrik.

mvh Charlott


33. Tomas Hjärtström, Umeå (Skidåkning)
34. Fredrik Hultqvist, Undersåker (Jämtland,Åre)
35. Fredrik Beskow, Huddinge
36. Ingrid Hanze, Hallstavik (Roslagen, Uppland)
37. Kenneth Tessem, Ingarö, Stockholm
38. Sten Moberg, Södertälje
39. Maria Moretto, Trollhättan
40. Andreas Nilsson, Umeå
41. Fredrik Sjögren, Motala
42. Staffan Öström, Västerås
43. Annelie Elfsö, Tullinge
44. Hanna Tammelin Västerhaninge (sthlm)
45. Anders Wikström Norrköping
46. Magnus Odelrot Göteborg
47. Jörgen Eriksson Skogås
48. Richard Abrahamsson, Uppsala
49. Anders Ekdahl-Ohlsson, Helsingborg
50. Maren Vallström, Kramfors
51. Johan Örneblad, Göteborg

53. Fredrik Bergh, Malmö
54. Daniel Ottosson, Växjö
55. Peter Lindholm, Farsta
56. Martin Henriksson, Sollefteå
57. Jakob Hammarbäck, Uppsala
58. Henrik Jörgensen, Landskrona
59. Bilal Chebaro, Stockholm
 
Yes...

Även om nu Bosse bara varit hos mig en kort stund, så skall jag försöka föregå med gott exempel och kolla så han har en ny adress att besöka i god tid i förväg.
 
Japp jag står beredd uppe i Åre och väntar på Bosse , kanske tillsammans med årets första snö ?

Fast den har egentligen redan kommit i helgen när jag var på Kamvandring i Sylmassivet.

Ps Thomas, min adress har du på mailen Ds
 
Jahaa...

Ja, Bosse sa igår att han nog ville vidare nu. Han tycker det var intressant, men min livstil kanske inte riktigt passa honom.
Han kommer i utmärkt skick till Åre...
 
Hej!

Nu TROR jag att jag lagt in alla på listan så att ni får lägga upp i poolen. Jag tror att en del av er som faktiskt lagt ut bilder på Bosse på fotosidan, inte har dem i poolen?!


Hur går det för Johannes... Har du lyckats få nån tag på nån i slutet av listan som vill ha Bosse??

Om jag missat någon eller råkat lägga till fel medlem så hojta till! Det är inget svårt att åtgärda men jag har inte orkat dubbelkolla det jag lagt in, jag litar på att om något är fel så hör ni av er=)

Fortsatt trevlig söndag!! =)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.