Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sverigeresan2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Strykning

petlin skrev:
Hej

Ni kan stryka mig från listan (plats 55).

mvh

Peter Lindholm

Det är bättre att du säger ifrån när någon kontaktar dig på mailen och vill ha din adress. Det blir så svåradministrerat annars.

mvh Charlott
 
Blir det inga bilder?

Det är nu över två månader sedan det senast publicerades en Bosse-bild, kommer det inte några fler snart?
 
Bilder ja???

Jag tycker också detta är underligt att det inte kommer fler bilder och att folk inte kan ta det lite mer "allvarligt"
Anmälan har ju varit frivillig och då får man ta på sig lite ansvar.
Jag hade själv Bosse i tre dagar och snodde runt ganska snabbt för att han skulle komma iväg.
Provar att lägga in bild från min fotodag, kanske skulle tagit denna istället
 

Bilagor

  • fotosidan-3.jpg
    fotosidan-3.jpg
    47.5 KB · Visningar: 266
Men då, varför valde du bort den understa bilden när du valde vilken du skulle publicera Lena? För den är kanon där man får följa Bosses blick ut mot bryggan och havet. Det är ett så skönt ljus i den och man får en känsla av längtan när man betraktar den. En längtan efter att få åka vidare ut på Sverigeresan kanske? ;-)
 
Hej igen!
Jag byter gärna bild om den går, Säg mig bara hur det går till.
Bilden som ligger ute nu hade jag bara en tanke att den skulle vara rolig inget annat.
Är så medveten att den inte är "tekniskt" bra.
// Lena
 
Miltona skrev:
Hej igen!
Jag byter gärna bild om den går, Säg mig bara hur det går till.
Bilden som ligger ute nu hade jag bara en tanke att den skulle vara rolig inget annat.
Är så medveten att den inte är "tekniskt" bra.
// Lena

Du kan lägga upp en bild till om du vill. Vet faktiskt inte hur man gör för att tabort en bild från en pool utan att för den skull avpublicera den från sina album.
 
Bengt G. hade vänligheten att maila mig och säga hur jag skulle göra och det var bara att redigera den gamla.
Så det har jag gjort.
Tack, tack
// Lena
 
Den 13/10. Ställdes frågan om ven som visste var:

- Bosse 1
samt
- Bosse 2
befinner sig. Inget svar har inkommit.

Det verkar som Bosse 1 och 2 har gått under jorden. I det totala så känns det som det har gått "troll" i det här. Tittar man i bildpolen, så känns det så som det har gått "troll" även där.

Kanske dags att ta sig en funderare om vi inte skall avsluta det här nu.

\\Sten
 
Luguber skrev:
Den 13/10. Ställdes frågan om ven som visste var:

- Bosse 1
samt
- Bosse 2
befinner sig. Inget svar har inkommit.

Det verkar som Bosse 1 och 2 har gått under jorden. I det totala så känns det som det har gått "troll" i det här. Tittar man i bildpolen, så känns det så som det har gått "troll" även där.

Kanske dags att ta sig en funderare om vi inte skall avsluta det här nu.

\\Sten

Ja nu har det varit alldeles för tyst från våra plyschbjörnar. HAAAALLÅÅÅÅÅ var är alla bilder och var är björnarna????
 
Jag vill inte stressa Dig "chajo", men det är idag den 12 november och inget svar på det sista uppropet. Det känns som om vi har hamnat i ett kidnappningsdrama och inga krav ställs.

Om ni nu är så fattiga att ni måste lägga beslag på två stycken "kram" Björnar. Så har jag svårt att förstå hur ni har råd att över huvudtaget vara aktiva på Fotosidan. Det kostar ju med dator alt hyra på Café



\\Sten
 
Charlott är väl den som tagit över ansvaret för projektet, är väl bara att efterlysa Bosse 1 och Bosse 2 via mail/fotosidanmeddelande till samtliga på listan istället för att efterlysa dem i den här forumtråden som syndarna antagligen ändå inte tittar i.
 
Hmmm, inte konstigt att man inte fått något mail, vet inte änns vilken plats på listan jag har, men det lär väl inte bli på denna sidan jul i vart fall......

VAR ÄR BOSSE?

// Anders
 
Grönbeck skrev:
Charlott är väl den som tagit över ansvaret för projektet, är väl bara att efterlysa Bosse 1 och Bosse 2 via mail/fotosidanmeddelande till samtliga på listan istället för att efterlysa dem i den här forumtråden som syndarna antagligen ändå inte tittar i.

Inte för att jag tycker att det ska behövas men jag har nu påbörjat jakten på Bosse via kontaktforumuläret som fotosidan.se erbjuder. Jag har mailat de två medlammar som jag utifrån inläggen i tråden tror har honom. Det är ju inte säkert att de har honom dock, antingen har de aldrig fått honom eller skickat honom vidare. Jag rapporterar resultatet från efterlysningen.
 
Grönbeck skrev:
Kanon Charlott!

Jag har visserligen redan haft Bosse och plåtat honom, men jag vill ju ändå se en fortsättning på projektet. Tycker fortfarande att det är en jäkla kul grej.

Även om jag inte har haft Bosse ännu. Så håller jag med Dig Bengt. Men och andra sidan, så känns det som om glädjen och inspirationen mattas pågrund av att det skall vara så svårt för vissa att ta det här på ett bra sätt.

\\Sten
 
TRO DET ELLER EJ =)

Men Bosse som går bakifrån i listan är ute och reser i dubbel bemärkelse... Den lille rackarn är ända borta i KINA!!! (Troligtvis bestiger han kinesiska muren under dagen)

Hammarbäck vet nu att när Bosse återigen landar i Sverige så ska han skickas till Marin i Sollefteå.

mvh Charlott
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.