Annons

Svensk instruktionsbok till Speedlite 580EXII

Produkter
(logga in för att koppla)

Anders Lule

Aktiv medlem
Ska det följa med svensk instruktionsbok till Speedlite 580EXII?

Iså fall är det någon som har dom i elektronisk form (ex pdf)?
Är också intresserad av dom på engelska i elektronisk form, om jag inte ”hittar” dom på svenska…

Anders
 
Alltid lika kul när "man hjälper till" och inte får någon respons :-(

varför tror alla att man är uppkoppöad 24 timmar per dygn, 7 dagar i veckan och 52 veckor per på. Han kanske lagt dig och är nu på jobbet eller stranden eller fotar eller ja allt utom att sitta arbetslös framför en dator.
 
För att det går att se när personen var senast aktiv... genom att klicka på en knapp!

Men jag antar du är oxå en person som bara tar och inte tackar för du svarade så aggressivt :D
 
har problem med datorn ibland funkar det ibland inte, stänger av sig...

hur som helst ett stort tack!! ;-)

ingen som har en på svenska?

/AH
 
För att det går att se när personen var senast aktiv... genom att klicka på en knapp!

Men jag antar du är oxå en person som bara tar och inte tackar för du svarade så aggressivt :D

Nej. Inflikar heller inga sarkastiska kommentarer utan grund och väntar tålmodigt andra.

/Stefan
 
Även jag skulle bli glad om det fanns någonstans. På Canons sida fanns det bara på Engelska, Italienska och Franska.
Engelska är nödfall men bruksanvisningar brukar kunna vara kluriga. Söker vidare och hör av mig om jag hittar.
 
Översättningen till svenska blir ibland mer obegriplig än den från japanska till engelska. Förmodligen går de sedan från den engelska till svenska, så alla fel i första steget kommer med, och så gör man några nya.
Men den finns alltså på svenska, som trycksak, så någonstans finns det pdf på svenska också. Men de är kanske inte åtkomliga på internet.
 
Finns inte. Men man kan alltid köpa den ny i tryckt form. Kanske finns någon som säljer sin begagnat?

/stefan
 
Aha, där ser man. tack, men dyrt för lite felstavad text.

Bästa är nog om man lär sig Japanska. 1v kvar av semestern, kanske lyckas;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.