Erik Preihs
Aktiv medlem
MagnusJoh skrev:
Jag har köpt vid ett 30 tal tillfälle från Henrik och det har aldrig varit problem. Vet man med sig att det inte är proffsgrejor man få så blir man nöjd, och ibland positivt överaskad. Brukar kalla honom Fotovärldens IKEA.
Ibland har man betalt in pengar mitt i natten och han har svarat på e-post på alla möjliga och omöjliga tider på dygnet. Vilket annat företag gör det?
Jag håller fullt och hållet med tidigare insändare som kritiserat filterna. POL-filter är helt kassa och jag har fått slänga samtliga. Henrik, lägg ner dessa och satsa på Hoya eller dyligt och vi kommer att köpa filter av dig igen.
Helt underbart - detta var vad jag väntade på - någon till som sågar Polfiltret.
Kostade dock så lite at det var kul att prova. Försökt följa tråden - även om jag inte orkat allt - men det är i mitt tycke inte frågan om att såga Kaffebrus. Det är ett befriande inslag och kreativ affärsverksamhet. Vidare så är det en aning mer kreativt att föreslå något än att dissa.
Kul att du läste detta Henrik. Du har helt klart en plats i etern. Jobba idre på din grej och ta ut godbitarna ur denna tråd Jag tror du kan bli rik.
mvh Erik