Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholmsmästerskap i Naturfoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Bilduppläggning, röstning och pris

Arleklint skrev:
Sex tävlingsalbum kommer att läggas upp på FS. Kanske redan ikväll. Det blir ett album för varje kategori, plus ett för collaget.

Måste collaget bestå av de övriga fem bilderna man väljer att bidra i tävlingen med, eller kan det vara fem valfria bilder tagna under tävlingsdygnet, i respektive kategori?

Hoppas jag inte rörde till det alltför mycket nu, hehe. =)
 
Collaget skall vara en sammanställning av de övriga 5 bilderna. Inga andra bilder och inga andra beskärningar.
 
Jag glömde att klämma av några bilder på folk...som vanligt !
Så hosta upp lite mer bilder om ni har några :)
 
Den här bäcken var ett populärt motiv. Här är Jonas som tar lite bilder. Jäklar vad ont i ryggen man fick. :)
 

Bilagor

  • _dsc2544.jpg
    _dsc2544.jpg
    30 KB · Visningar: 429
Förhoppningsvis har jag fått min internetkoppling flyttad innan dess (sista maj alltså).

Tack alla för en inspirerande dag!
 
Skall bli väldigt kul och spännande att ta del av era bilder. Kanonväder - synd att det krockade med just den helgen jag var upptagen (och ironiskt nog ändå var i Sthlm trots att jag bor i Malmö). Well, det kommer väl en tävling nästa år också? :eek:)
 
Här ser vi Johnny i färd med att testa ett gråfilter på sitt 300-objektiv.
 

Bilagor

  • johnnyfilter.jpg
    johnnyfilter.jpg
    30.1 KB · Visningar: 500
Kanske finns det någon annan som vill ordna någon tävling på hösten, men just Stockholmsmästerskap tycker jag är vettigt att fortsätta köra en gång per år. Det lovar jag fixa.

I höst skall jag försöka ordna några andra olika aktiviteter och vill inte ta på mig mer.

Glöm inte lägga in era bilder i tävlingsalbumen
 
Glöm inte lägga in era bilder i tävlingsalbumen [/B][/QUOTE]

apropå det om man är gratis meedlem kan man ju inte lägga in alla samma dag. tar väll fyra dagar innan man kan lägga in en ny, hur ska man göra det inom tidsgränsen?
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.