ANNONS
Annons

Stockholmsmästerskap i Naturfoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack Janne och alla andra för en trevlig tillställning. Verkligen jätteroligt att se alla fina bidrag.

Vi ses väl vid nästa tillfälle.

/Johnny

Verkligen kul att se bidragen (även om jag inte var med - trots att jag ändå lyckades förlägga helgen till Sthlm). Hur är det med röstning - bara de som var där som får godkända röster eller får vi andra också rösta?

Många fina bilder! Jag har röstat i alla kategorier nu så det ska bli intressant att se resultatet sen! :)

Jättekul att äntligen få se alla bilder! Och så många bra, blir svårt att välja när man inte kan rösta på sig själv =)

Janne! Kan du se hur många som röstat? Är så nyfiken...

Hmm, över hälften av fågelbilderna är gräsänder, undrar vad man skall dra för slutsats av det?

Verkligen roligt att se alla bilder, många ganska lika och massor av fina bilder. Svårt att välja, men nu har jag i alla fall röstat.

Tittar på bilderna och blir lycklig

Så många fantastiska bilder på en dag. Tyresta är verkligen en fantastisk plats. Hoppas att parkförvaltningen är positivare nu så vi kan vara där fler gånger.

Glada tillrop

Martin

Instämmer. Verkligen svårt att välja vilka bilder man skall rösta på. Jag har börjat i andra änden, att sortera bort de jag inte tycker är kandidater. Får nog "smaka" på bilderna ett par dagar till innan rösten faller.

Re: Tittar på bilderna och blir lycklig

Norfen skrev:
Så många fantastiska bilder på en dag. Tyresta är verkligen en fantastisk plats. Hoppas att parkförvaltningen är positivare nu så vi kan vara där fler gånger.

Martin

Fick ni problem med parkförvaltningen? Eller är det bara jag som feltolkar ditt inlägg? :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar