Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholmsmästerskap i Naturfoto

Produkter
(logga in för att koppla)
nature-foto skrev:
apropå det om man är gratis meedlem kan man ju inte lägga in alla samma dag. tar väll fyra dagar innan man kan lägga in en ny, hur ska man göra det inom tidsgränsen?

Om FS har begränsat gratismedlemmar till att lägga upp en bild/fyra dagar även i tävlingsalbum, så föreslår jag att ni i första hand lägger upp collaget. Därefter eventuella ytterligare bilder ni hinner med.
 
Vid betalmedlemsskap kan man lägga upp 5 bilder/24 timmar. Jag kunde ladda upp alla 6 bilder på en gång, så tävlingsalbum kanske är undantagna. Prova, det kanske går även vid gratismedlemskap.
 
SusanH skrev:
Vid betalmedlemsskap kan man lägga upp 5 bilder/24 timmar. Jag kunde ladda upp alla 6 bilder på en gång, så tävlingsalbum kanske är undantagna. Prova, det kanske går även vid gratismedlemskap.

okej. gör det
 
Då har 9 stycken lagt in sina bilder i tävlingsalbumen. Hälften återstår ;)

Några bilder hade slunkit in felaktigt från personer som inte var med i Tyresta, men de är borttagna av fotograferna själva efter att jag påpekat att de inte kunde vara med i tävlingen.

Jag kommer inte att skicka in bilder. Dels eftersom jag inte vill att det skall finnas någon teoretisk möjlighet för mig att vinna, dels för att jag kan se de bidrag ni skickar in.

Men glöm inte ni andra att lägga upp era bidrag
 
10 personer har lagt upp sina bilder.

Tänk på att onsdag är sista dag för att lägga upp tävlingsbilderna.
 
illegal_type:application/octet-stream någon som vet vad det här betyder??? fick upp det när jag skulle lägga upp en bild i tävlingen.
 
Kanske laddar du inte upp jpg????

Det finns en landskapsbild uppladdad som inte hör till tävlingen. Jag har nu för andra gången bett fotografen ta bort bilden.

Jag trodde jag var jättetydlig i informationen om vilka bilder och vilka personer som får delta ;)
 
Arleklint skrev:
Kanske laddar du inte upp jpg????

Det finns en landskapsbild uppladdad som inte hör till tävlingen. Jag har nu för andra gången bett fotografen ta bort bilden.

Jag trodde jag var jättetydlig i informationen om vilka bilder och vilka personer som får delta ;)

jo tack det var problemet nu e det fixat. men lite konstigt står copyrit: fotografen heheh hur ändrar man det.
 
nature-foto skrev:
jo tack det var problemet nu e det fixat. men lite konstigt står copyrit: fotografen heheh hur ändrar man det.

Det skall stå Copyright fotografen för att det vid röstningen inte skall synas att du gjort bilden.
Röstning sker på anonyma bilder.
 
Re: Anonym kamera?

joakimr skrev:
Kommer även "Utrustningsinformationen" döljas? Det var ju inte så förödande många som exempelvis hade "Hasselblad"...

Nej, den döljs inte. Du får låta bli att skriva något på utrustning om du inte vill att det skall synas.
 
Re: Re: Anonym kamera?

För mig personligen är det detsamma... det är väl närmast de som röstar som spekulerer... Bestäm du hur vi skall göra. Det går säkert att fylla i efteråt...


Arleklint skrev:
Nej, den döljs inte. Du får låta bli att skriva något på utrustning om du inte vill att det skall synas.
 
Ni gör som ni vill, men mitt tips är att inte skriva dit utrustning.

Nu har 13 stycken lagt upp sina bilder.
5 stycken har inte lagt upp, däribland jag.

Deadline går 24.00 i natt, sen vidtar röstning.

Lägg upp bilderna här
 
Kanske ska säga att jag fick inte ihop några bra bilder så jag lämnnar walkover den här gången, får komma igen nästa år.


\h
 
hasseper skrev:
Kanske ska säga att jag fick inte ihop några bra bilder så jag lämnnar walkover den här gången, får komma igen nästa år.


\h

Nej Hans det får du fixa! Så illa kan det inte vara med tanke på vad jag själv fick skrapa ihop så kan inte ditt vara sämre. :)

/Magnus
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.