Annons

Stockholmsmästerskap i Naturfoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Arleklint skrev:
Övriga vinnare:

Abstrakt: Anki Hammar/Magnus Kumlin
Nattbild: P-O Gråd
Macro: Sonja Cygnel/Joakim Roslund
Landskap: Joakim Roslund
Fågel: Andreas Kanon

Kompletta resultatet syns här
http://www.fotosidan.se/contest/index.htm
Stort grattis till alla vinnarea. Väldigt intressant att se spridningen på rösterna, jag prickade två vinnare, i övriga kategorier var jag inte på översta halvan ens. Det säger mycket om hur mycket som ligger i betraktarens ögon och att alla foton/alster kan vara det bästa - i en viss persons betraktande.
 
Jippi och Tack så mycket! Gu va kul att vinna! Jag är jätteglad :). Hur tar jag nu emot det här presentkortet nu då?

PS. Jag kan tyvärr inte svara förrän på söndag eftersom jag är i hultsfred nu...

/Felle
 
Skicka din postadress till mig på mail, så kommer presentkortet på posten.

Kanske kommer det väl till pass som tillskott på något du behöver.

/Janne
 
Ett jättegrattis till Felix från mig med.

Och ett grattis även till Andreas som totalt sett hade de bästa placeringarna på de enskilda bilderna (men som alltså tappade segern till Felix på upploppet=collaget).

Och så lite kuriosa. Roade mig med att, utifrån hur många % varje bild fått, räkna ut hur många som röstade. På collaget röstade 160 personer. Flest röster gavs på nattbilderna, 180, och minst röster på landskapen, 141.

Så slutligen ett jättetack till alla ni som röstade, och naturligtvis ett lika stort tack till Janne som anordnade tävlingen. Utan er hade det inte blivit någon tävling.
 
SusanH skrev:
Och så lite kuriosa. Roade mig med att, utifrån hur många % varje bild fått, räkna ut hur många som röstade. På collaget röstade 160 personer. Flest röster gavs på nattbilderna, 180, och minst röster på landskapen, 141.

Klurigt det där, men visst skulle antalet röster teoretisk sätt kunna vara det dubbla antalet???

/Janne - som fick huvudbry ;)
 
Lensbaby

Är en riktigt rolig leksak. Skulle komplettera din fina kamerautrustning bra!

Grattis

Martin
 
Jag vill också gratta Felix samt tacka Janne för att vi kunde vara med på detta. Det var skoj. Hoppas det blir fler gånger.
/Anki
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.